Din avatar?
Ja, det här med Avatarer är ju onekligen populärt, det är ju lite dom som göra att man känner igen varann. Om nån byter bild kan man ju bli helsnurrig i bollen en stund… Ni fattar säkert :)
Jag tycker dock att det i vissa fall kan va svårt att se va avatarerna föreställer så jag tänkte att vi kan ju använda den här tråden för att visa upp våra avatarer i rätt storlek! :)
Så bomba med stora avatarer nu!
//Mvh, Sara87 - Medarb. på Hamster iFokus.
Det här är min bild, den syns visserligen väldigt bra redan i avataren här till vänster, men laddar upp den ändå. Den föreställer min Mirella.

Här e min ps. fanns i datorn när jag fick den! ;o)

#12 Är det du på bilden Liknar lite Hillery Duff..
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

#14 Jag tror det är Hanna Montana faktiskt, eller Miley Ray Cyrus som hon heter igentligen.. :) Det senaste poptillskotten.. *thihi* ;P
// Nathalie

Hihi bytte igen kaunde inte bestäma mig……………. kolla mini bilden
<----

Här e min 

Här är min Avatar, det är en ros. :)
![]()

#15 jadå du har nog rätt det är nog hanna

Va kul att se era avatarer! :)

Öhh… har ändrat här e min

Nico jag hittade en bild på Kiss me twice som var lik bell ! Förutom att bell är snyggare :P

#30 Haha, ja den bilden var himmla lik! Ähä, de är säkert lika snygga ;) Bell har gått förbi sina glansdagar nu har jag märkt, visst är hon snygg fortfarande men det märkt att hon börjar bli äldre nu… min lilla snutta = (
#31 Ja nån som är snygg här så är det ju helt klart DU!
#30 hur gammal är ho nu, tjuvkikade på din hemsida och hon hade bra utställningsresultat !:)´du har väl sparat en bebbe från henne hoppas jag !?
Nä sakta i backarna nu !! hahah

Bell är född på Julafton 2006! Så ett år och ca. 3 ½ månad gammal är hon… Bellsie fick en kull på 10 bebbar men alla dog utom en bebbe och det är Fighter! Självklart är han kvar här hemma och blev nyss pappa till Stjärn-kullen där jag sparat två snuttar! =)
Jodå, du är ju supersnygg! ; )
Just det, fighter är från henne, det hade jag glömt !:) han som var en sån tjockis, haha !
haha, jag är nog lite som kiss me twice isåfall, luras på bild men ser ut som hej kom och hjälp mig annars;)

Japp, den forna tjockisen ; ) Nu är han supersvår att få upp i vikt istället.. suck!
Äsch då, inte alls. Då ska du se mig nu.. skräpkläder, skitig i håret, ringar under ögonen… blä, snyggare kan man va ; )
Men nu kanske vi trillat ifrån ämnet lite väl mycket… får nog återgrå till trådens ursprungliga ämne!^^
#36 är det sant ? så typiskt när du just fått ner honom i vikt…han kanske trivdes utan fläsket kring magen:) haha!
Ja nu över till avatarer, vill se flera !

putt
putt

#45 Såååå underbart vacker!! 
// Nathalie
Tack tack :) jag håller med, lite partisk som jag är ;)
Det är min Dvärghammis Peperoni ni kollar på :)
Tyvärr hittade ingen bra bild som var stor nog, men hoppas ni ser endå :)
Har en av mina råttor, Margherita, som plötsligt ruskade på sig :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Nämen awww sån härlig bild!! Å jag som inte en gillar råttor… har du ngn "normal" bild på samma djur som vi får se?
jag har på min kaninzlatan

www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

putt

min Avatar föreställer mapilamis snödroppe. har glömt hur man lägger in bilden direkt i inlägget, men whatever-
/Emilie www.busbackens.eu

Min Avatar är på min gamla musgubbe Vattnadals Heike som inte längre finns i livet. Han var en himla snäll & go liten farbror..
#70 Våra avatarer är väldigt lika för tillfället ;)
…
jag förstår inte riktigt hur man får dom i rätt storlek * gnugga sejj i huvet *

På min Avatar finns en broderad kisse med stort botanikintresse. :) Jag klippte ut den från ett större foto där fler av mina broderade kort finns med.
#76 Har du broderat dom?? Jättesnygga! :)

#77 Tack, jo jag brukar brodera ett kort då och då. :)

#78 Ok, va roligt. Korsstygn va? Jag syr också korsstygn, fast just nu gör jag inget. Påbörjade ett STORT broderi för längesen, tröttnade. Blev för mycket att göra på det :/
Min Avatar är på min mycket vackert tecknade huskatt Asterix. Han är mitt första husdjur som jag skaffade sen jag flyttade hemifrån, valde honom vid 2veckors ålder hos min sambos morbror. Efter vad som kändes som en lång väntan, trots 1-2ggr i veckan besök för att se på honom, fick han äntligen komma hem. Han Blir 7år i Mars.
Har själv bytt bild många ggr, men Asterix sticker ju ut lite extra med sin teckning så han får nog stanna som Avatar ett bra tag framöver.

jag har lilla Zamir, det här var första dagen hemma hos mig och man kan verkligen inte se vad det är på min Avatar!!
#87 Nä, det gör jag knappt själv faktiskt. 
min Avatar föreställer min hund, han var endast 11.v när bilden togs :*
#89 Så galet söt han va/är :) Härlig bild!
#90 tack tack, det är proffs fotografen bulba som har fotat :P
#92 tackar, tackar 

#99 Vad e det för ras? :)
// Nathalie
#100 en blandning, bichon frisé och cotton de tulear men han ser mest ut som en boolognes eller havanais :P.

#101 Ja jag tänkte faktiskt fråga om det var en havanais! ;P Vi har själv haft två nämligen! ;) Tyckte det var väldigt likt! Fast cottarna är ju rätt lika så det är kanske inte så konstigt. ;)
// Nathalie
#102 haha aa alla raserna tillhör ju bichon grupper så alla e väldigt lika :) och underbara:*!

#103 Jo precis! :) Är väl mest pälsen som skiljer?! Iaf Frise, havanais och bolognes. Har dock inte så stor koll på cottarna.. :P
// Nathalie
#104 joo frisé och havanais är väldigt lika i pälsen, däremot har boolognes och cottar väldig mjuk och bommulsaktig päls som är värdens mysigaste och tovar sig väldigt snabb :S. Men som tur e så har Milou blivit som en cotte i päsen och är otroligt mjuk och mysig :D.

Har inte riktigt bestämt mig än 

Efter mycket fix å trix fick jag fram en någelunda bra bild på zamirs nos

Hehe, gillar att fixa med Photoshop så här kommer en förhoppningsvis bättre bild… ser ni någon skillnad på #109 och den här?

#110 Den är lite mer inzoomad än 109.

#112 Rätt… men någonting mer

Någon som ser? Det är runt hamstern, inte på hamstern
#113 Du har photoshoppat bort ett finger 

#114 precis!
#116 Vad söta ni är ihop. :)

Nej, nu har jag bytt igen, till min morfars ära tog jag två hjärtan - ett är honom ett är mig:
putt

in avatar=) jag med andra ord=^_^=