Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 2864 ggr
Charlie2006
0

Glad Påsk

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.. önskar jag och mina djur Glad.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

Ghost säger, glad påsk

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

Sekhmet och Eko vill också önska er en glad påsk :)

Min hemsida

//Frida

Nusse123
0

Glad påsk på dig med… hehe, är fortfarande lite kär i Ghost. Han är ju OFFWHITE!Kyss

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

Minitassen
0

Glad påsk!!

Charlie2006
0

-

Min hemsida

//Frida

[Sniff]
0

Glad Påsk! :D

Charlie2006
0

och till sist tyckte en av zebramössen att han kunde få säga Glad påsk på er alla, så jag får väll göra som han säger då Skrattande.

Min hemsida

//Frida

Minitassen
0

Glad påsk! Skrattande

ifokus-92
0

Glad Påsk alla djur :);)

//Camilla

southdakota
0

Glad påsk! Glad

TildaH
0

Glad Påsk

Vilka fina bilder, ska jag lyckas med sådana bilder får jag sätta dubbelhäftande tejp inne i äggetObestämd

Läcker zebra mus, har aldrig sett ngn live, men har dock haft egna igelkottmöss (med reservation att de var affärsnamnet på dem)

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

[iurochskur]
0

Glad påsk önskar Guldgruvans!

Charlie2006
0

#11 Mina somnade ju istället Glad, menar du taggmöss? samma på zebramössen, igentligen heter dom gräsmöss men zebramöss är klart mera "häftigt" namn och säljer ju bättre Skrattande.

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

Här vart bilden jag blev nöjdast med igår när jag fotade..

Min hemsida

//Frida

Englatassens
0

Glad Påsk! Glad

#14… Underbar bild!!Kyss

TildaH
0

#13 Kanske det. Jag var inte spec. gammal, minns bara att de var små nästan svarta o att pälsen stod rakt ut.

När vi köpte dem så varnade säljaren att man inte fick ta i svansen för då lossnar skinnet.

Jag var ganska rädd för dem, de var ganska elaka, men brukade roa mig med att släppa ut dem i rummet, springa till sängen, sedan ropa åt pappa att han måste fånga dem. Var så roligt att se honom krypa omkring på golvet o försöka fånga dem med jätte handskar på (de bet riktigt hårt).

Haha, de måste vara nästan 16år sedan.

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

Tinwe
0

Glad Påsk! :)

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

Zvintos
0

Glad påsk! ^^