Glad Påsk
.. önskar jag och mina djur
.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Ghost säger, glad påsk
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Sekhmet och Eko vill också önska er en glad påsk :)
//Frida

Glad påsk på dig med… hehe, är fortfarande lite kär i Ghost. Han är ju OFFWHITE!
Glad påsk!!
-
//Frida
Glad Påsk! :D
och till sist tyckte en av zebramössen att han kunde få säga Glad påsk på er alla, så jag får väll göra som han säger då
.
//Frida
Glad påsk! 

Glad Påsk alla djur :);)
//Camilla
Glad påsk! 
Glad Påsk
Vilka fina bilder, ska jag lyckas med sådana bilder får jag sätta dubbelhäftande tejp inne i ägget
Läcker zebra mus, har aldrig sett ngn live, men har dock haft egna igelkottmöss (med reservation att de var affärsnamnet på dem)
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
Glad påsk önskar Guldgruvans!
#11 Mina somnade ju istället
, menar du taggmöss? samma på zebramössen, igentligen heter dom gräsmöss men zebramöss är klart mera "häftigt" namn och säljer ju bättre
.
//Frida
Här vart bilden jag blev nöjdast med igår när jag fotade..
//Frida
Glad Påsk! 
#14… Underbar bild!!
#13 Kanske det. Jag var inte spec. gammal, minns bara att de var små nästan svarta o att pälsen stod rakt ut.
När vi köpte dem så varnade säljaren att man inte fick ta i svansen för då lossnar skinnet.
Jag var ganska rädd för dem, de var ganska elaka, men brukade roa mig med att släppa ut dem i rummet, springa till sängen, sedan ropa åt pappa att han måste fånga dem. Var så roligt att se honom krypa omkring på golvet o försöka fånga dem med jätte handskar på (de bet riktigt hårt).
Haha, de måste vara nästan 16år sedan.
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
Glad Påsk! :)
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Glad påsk! ^^