Bytt användare!
Jag var innan SandyCipper men nu har jag bytt till Minitassens, så ni vet!
jaså :D
Välkommen med i klubben ;)
inte för att verka nedlåtande, men kunde du inte lagt ut detta på klotterplanket istället för att göra en helt ny tråd?
Mvh
Mig
Okej 
Tänkte så att ni fick veta det ;)
#2 Jag kollar aldrig i Klotterplanket. Det försvinner lätt och man blir mer uppmärksammad med en ny tråd.
#5 Japp, det är därför jag lade upp en ny tråd 
Söt namn.
Jag trodde vi inte fick starta OT trådar mera?
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

#7 Njae… vet faktiskt inte riktigt hur jag ska göra med den här tråden, det är ju viktigt, men OT… Hehe, överlåter det här åt någon anan medarbetare
Jag funderar själv på att byta namn, och jag hade faktiskt velat att alla andra visste att jag hade bytt, men det mest för att jag även är Medarbetare.. 
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Kanske vi kan ha en speciell namnbytartråd?
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
#10 Jag vet inte, det är inte så ofta som någon byter namn, så det kan ju kännas lite onödigt tycker jag, men ska ta upp det här med namnbyten..
/Matilda
Jag bytte från -ceel- till cceel
Lol på mig asså :)
#11 risken finns ju att den kategorin skulle bli översvämmad. Om det fanns en speciell namnbytar-kolumn skulle folk garanterat byta namn oftare vilket skulle skapa en hel del förvirring och en massa onödigt OT. Visst, viktigt att veta och att hålla koll på att folk bara har ETT nick. Men går det inte att lösa på så sätt att alla som ev bytt nick- meddelar en Medarbetare som godkänner det.
Å så får det vara upp till var och en att i slutet av ett inlägg tex. skriva "nickname / tidigare kallad *** "
Viktigast är ju ni som håller i sajten vet vilka folk är så det inte finns dubbelanvändare. Eller ? 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#13 Absolut! Vi vill ju veta vilka alla är :D
/Matilda
Jag var tvungen att byta namn innan pga att min hamster dött. Man blir ju ledsen lixom!