Offwhite bildtråd
Jag skulle vilja se bilder på offwhite guldhamstrar (älskar satin lh, men vill se "vanliga", rex eler kh med).
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Aww, en sån sötnos. Med lite hund och lemur i, eller hur? ;)
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Dåligt med bilder på off-white, tyvärr. Satsar mer på vitt.
Jag är faktiskt inte säker på skillnad i färg, har inte sett tllräckligt många bilder för att jämföra. Vitt som vitt för mig, än så länge :D
Jessica Jones (2015-)
Peabo, offwhite långhår hane (pappa till Mist).
Och så Paradisgårdens Vivald, offwhite brunörad korthår satin hane (blev långt det där
).
Royalz Ghostbuster, Offwhite brunörad Långhår.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
#9 Så fin han är! :D Syrran vinkar! ;D
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
#10 Syrran är också så fin så
.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Jag har en hona lh och en hane kh satin som jag slänger upp bilder på när jag kommer hem sen ;)

#14 oooh, så söt
Så FLUFFIG
#14 Har du Brie nu? Har inte Isabelle kvar henne?
#14 Saknar underbara Brie….
#16 Hon är väl i hamsterhimlen nu? Men hon såldes till Hälsingeskogens, flyttade till Helena och sen till Isabelle. Det var en av mina favorithonor här hemma.
#1.. underbar flicka!! Har med åren blivit en kh fan…..