Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 2138 ggr
[Alexandrae]
0

Fröstänger/kräcker

Brukar hamstrar gilla fröstänger/kräcker? För min syrras förra guldhamster brydde sig inte ett dugg om dem, inte heller mina marsvin jag hade förut :p

Kalashnivik
0

Mina hamstrar älskar dem! De ganger upp en på 1 dag!!

Tazzar
0

Här är det poppis, några knaprar dock bara lite då och då men de flesta går på den på en gång.

[Alexandrae]
0

Oki :)

Castanj
0

Mina gillar att klättra på dem (x

[Alexandrae]
0

Köpte sånna idag, hon verkade gilla det :)

AnnaRamnemark
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina är helt galna i dom. Jag brukar även köpa typ hundben som är bra för tänderna det tycker dom mkt om, även katt torrfoder som är bra för päls och tänder, det blir dom jätte glada av.

Lisa134
0

Min hamster var helt galen i fröstänger, så jag var tvungen och köpa hela tiden åt henne Tungan ute

Loviss
0

OT: Lisa134: Är du ponnytjejen på pf? :D

Mina hamstrar älskar kräckers!

Steyla
0

Har aldrig testat fröstänger, men godisstänger gillar Chicko, min hamster!:]

smiff
0

Det är jätte populärt här hemma :) Tussi är helt tokig i såna! Hon älskar även sån som #6 visade :)

[Emma-Rhino]
0

Min gnager upp en på ngr minuter =) Men alla har olika smak =)

AnnaRamnemark
0

Haha då är det inte bara jag som köper sånna hundtugg till mina hamstrar :D

Mina gnager upp sina gnagstänger jätte fort. Dom gillar även mini majskolvar som kan kan köpa i zoobutiker. Det äter dom oxå upp fort som bara den.

[Alexandrae]
0

Hon älskar dom, hehe :D Har snart knaprat slut på en :)

Lisa134
0

#8 Loviss: Jaa, det är jag!

Charlie2006
0

Min ena hane springer och gömmer sig om jag stoppar in fröstänger :P för att vara en pojke på över 200 g är han inte så mordig :P :), men mina andra brukar tycka om dom i omgångar.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Karizma
0

fröstänger vilka är det?

Jag ger hundkex,blandfärs (lättstekt ville han ha),harvregrynsgröt var poppis och även barngröt i burk det var någ mest uppskattat :) Ingen som ger sysor eller mjölmask?

91Marran
0

#16 gjorde det på ett ställe där jag praktiserade. ska prova det någon dag här hemma.

Mvh
Mig

[NinniVivvi]
0

Min lilla Ninni brukar gilla fröstänger som jag köper!

Mexxie
0

har nån recept så man kan göra egna?