Hamster iFokus

Hamster

Etikettersajtenifokus
Läst 1466 ggr
LinneaJohaanson
0

"Ny" här

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej hej!

Tänkte bara presentera mig, jag har varit inne här lite då och då men håller mest till på Kanin.
Jag heter iallafall Linnea Johansson och är 17 (fyller 18 i höst) jag föder upp kaniner och finns på hemsidorna Dragongården& Kvickskaniner.

Har nu tänkt att börja föda upp hamstrar i liten skala, då ett par i guld hamstrar och ett par i dvärg. Har just nu två små hamstrar. En guld hamster kille som jag köpte i en djuraffär då jag bara inte kunde lämna honom där. Han är vad jag fått reda på härifrån  att han är svart bandad?Han var väldigt skygg i början men bara efter nån månad blev han världens keligaste. Vet ingen riktigt hur gammal han är då dom sa 10 veckor på djuraffären men han är alldeles för stor för att vara så liten. Så jag tippar på uppåt 1 år. Han heter Jack

Sen har jag min Alvin, det är min första hamster, han är en rysk vintervit dvärghamster. Han är född 14 juni 2009. Vet inte riktigt färgen på honom när han var liten såg han ut som pearl mandarin men nu är han bara helt vit. Han är världens socialaste och kommer när man ropar fast han ligger och sover mm.

Var tvungen att sälja mina hamstrar jag hade förut då jag blev super överkänslig och kunde knappt vara i mitt rum. Men nu har jag och min mamma fixat ett ställe att ha mina hamstrar på. Så nu är det bättre.

Nu ska jag inte skriva en massa mer.
Visste inte vart jag skulle lägga tråden Min hamster relaterade hem sida är Bambis hamstrar

På bilden är Jack min guldis

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

LinneaJohaanson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Alvin det är när han var lite mindre

Royalz
0

Välkommen! :)

Det finns redan en uppfödare som heter Bambis, så du vet.

[iurochskur]
0

Välkommen hit!

Du har pm!

LinneaJohaanson
0

Aah, okej.
Får väll tänka över lite!

Har svarat :)

[iurochskur]
0

#4 Finns många fina namn på en uppfödning. Kika lite under hamsteruppfödare i länkar här på hamster.ifokus så ser du vilka namn som är tagna.

Kram!

LinneaJohaanson
0

Tack :)

LinneaJohaanson
0

Finns nu mer på Kvickshamstrar
Då mina privata kaniner heter Kvickskaniner, fick
hamstrarna ta efter!

Cindy S
0

Vet inte ifall någon här redan har berättat(vet inte vad iurochskur sa i mailet), men vintervita ska helst hållas två och två (av samma kön, så det inte blir bebisar nonstop). Glad Men det kanske är så att han är för gammal för att kunna sättas ihop med någon annan nu, jag är rätt så osäker på hur det ligger till. Jag tror din dvärg kan vara vit just ny p.g.a. av vinterpäls (men som sagt, jag är inte så säker på hamstrar).

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

LinneaJohaanson
0

Han bodde med sin brorsa från början men började i höstas båka som sjutton, hade sår överallt och blödde överallt!
Så vi särade på honom och han mår väldigt bra själv!

MammaL
0

Välkommen=)

LinneaJohaanson
0

tack så mkt :)

[iurochskur]
0

#8 Jag och Linnea har pmat av annan orsak. Han kommer inte gå själv så länge till.

Zvintos
0

Välkommen, kul att se dig härinne också. =)

LinneaJohaanson
0

Tack Ninni :)