Hamster iFokus

Hamster

Etikett: bildtråd
Läst 1981 ggr
Odette
0

Kanel ? Aqua-Tini kullen 3 v.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ny vecka å nya bilder! Jag bara älskar denna kull, dom är hur goa som helst å nu när de är 3 v. så är dom ju nästan som sötast Skrattande

Den första bilden, med barnvagnen är dock tagen förra veckan.. den e bara så söt att jag Måste ha med den här hihi

Den första tråden hittar ni här

Den andra här

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Nusse123
0

Dom är ju så sötaKyss

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

Odette
0

hihi ja..! Här har vi tre små huvuden som kikar upp.. gillar den skarpt  Tungan ute

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

SandyCipper
0

nawi! :D<3

Tinwe
0

#2 Haha så härlig bild! :D Bara längtar efter fler och fler bilder! :3

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

Odette
0

Å så en av de otingade hanarna, Exentrion's Bedlams Edge- silverchoklad satin rex, lh. En av de minsta ^_^

Å så hans bror (bilden nedan), Bairiki som inte är satin.. men minst lika liten å näpen Tungan ute

_

Odette
0

Lilla Bataj, choklad bandad LH.. också han otingad Glad men man kan ju fråga sig varför.. så söt som han e hihi. 3 veckors bäbisar är ju för gulliga alltså Förvånad

*naaaw*

lalala.. värst va grönt det var här då tototot….

_

Odette
0

Å här har vi den minsta av dem alla, hon med det vackra vita ansiktet.. hon ska få åka till en av mina tidigare köpare, så hon får flytta tillsammans med en av sina systrar :)

Svårt att inte tycka hon e söt :-)

Kyss

_

Odette
0

"Det var inte vi! Vi har aldrig rivit nån tapet..!"

"vi liksom.. öh… bara kollar lite hur man gör.. "

"för du tror väl ändå inte att JAG skulle tillåta den typen av vandalisering.. nej du ser väl hur liten och foglig jag är.. blink blink"

_

Odette
0

"Ja vi har liksom inte lärt oss sånt än matte, du behöv int va orolig"

"Hörre Du! du ska inte tro på vad dom säger! Rätt vad det är så har dom vänt upp på hela lägenheten det fattar du väl!?"

"Däremot är ju jag en väldigt lugn å snäll bäbis, jag vet precis vad jag vill bli när jag blir stor. En utställningshamster! Kolla va fin jag är- kan stå så här å posa medan du bedömer mig. Bättre sysselsättning än att gnaga på väggar å riva tapeter eller hur matte… MIG kan du lite på!"

"Sen kan jag göra konster å trick också, den här kallar jag Vacker tass. Det är när jag visar min fina tass så här- kolla. Så, nu vet du det matte, när jag har kommit på fler tricks så ska jag lära dig dom.. så du vet hur du kan dressera mig sen"

"äsch, va dibblar hon om.. den dagen jag lärt mig lite hyss ska du få se! Det är annat än vacker fot eller vad hon nu kallade det… "

"Näe matte.. nu tycker jag du ska mata och natta oss, ja börjar bli sömning.."

_

UlrikaD
0

Helt jäkla underbara!!Kyss

BMEXX
0

Phh! vet du vad svårt jag hade att bestämma mig för om det skulle bli Bataj eller Rose. Och de andra två du skickade till mig.. ujuj.

Mer bilder på min lilla dam tack;P

// Pabblo

MariaD
0

Åhhh, man vill ju ha allihop Glad

Odette
0

#11 ja jag förstår dig, inte det lättaste att bestämma sig när alla är minst lika söta :-/ Men hittar man nån som bara känns "rätt" så kan man aldrig välja fel tycker jag Glad

Ska se om jag kan ta lite fler bilder på Briar Rose nu till veckan, håll till godo Flört

Ulrika- ja dom är ju det, lilla Nelis är sååå stolt över att vara pappa till dessa små.. å jag är stolt över Honom som varit med å tillverkat dom Flört

_

Roxie
0

Haha vilka underbara bilder, och så rolig bildtext! :D

// Sofia

tjoffsa
0
TildaH
0

#5 är det bara jag som ser en jäääätte urdragen bild på en bebis? Eller är det mina nya linser som driver med migObestämd

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

TildaH
0

Jag hinner glömma bort vilken jag vill ha varje gång du lägger ut nya bilder, hihi. Men just nu är jag nog mest förtjust i din utställningshamsterKyss

--------------

[iurochskur]
0

Puss på dom små, attans söta!Kyss

indaa
0

Hahahaha antar att det inte bara är jag som älskar dina bildtexter också x)

Cindy S
0

#16 Jag ser det med.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Helena1978
0

#7 så himla sötTungan ute

Odette
0

Vad är det för jätte utdragen bild ni snackar om? Alla bilder ser då normala ut för mig . .

Här kommer iaf lite bilder från igår kväll :)

Breeze of Novakai, såå vacker..

Hon igen

bäbisar i våningshus :-P

Bufflin BumbleBeewiee :-)

Hon igen

choklad flicka, Bloomiel eller FenMahrel..

_

[NinniVivvi]
0

Jättegulliga alla bebisarna, de ser så söta ut när de satt och titta in i kameran!

Jag ser också en ganska utdragen bild!

[Sniff]
0

#22 Tjejen överst är ju bara så fiiin! :D (A)

Odette
0

hihi.. ja ^_^

Här kommer lite bilder på Briar Rose, flickan som ska till "BMEXX", hon är lite smått galen denna tjejen haha.. men det är mest just när man ska plocka upp henne, sen är hon rätt foglig Flört

Lallar lite på mina pyjamas byxor Tungan ute

Söt nöten :')

*haha hon är såå gullig här*

*poserar så snällt så*

Gillar hennes lilla lilla svans på sista bilden hihi.. jag kan nog allt se den Flört

_

Odette
0

Bairiki Glad

nananana….

Går balansgång Flört Denna bäbis ska till MariaD tillsammans med en av sina systrar.. de kommer nog få det toppen där!

_

Odette
0

Lyfte på huset där i lekhagen.. hmm.. vad hitta jag där om inte självaste Bajs-och sov maffian!!  Förvånad

_

SandyCipper
0

#27 : Aww så gulligahh:3
Har ett likadant hus hemma =)

Odette
0

haha vadå nyvaken *skrattar diskret åt den lilla musliknande ligisten*

_

UlrikaD
0

Hade du bott liiiiiite närmare mig så hade jag nog skuttat ner i hamsterhagen för att leka lite med "mina" barnbarn.

De är helt ljuvliga! Mamma, pappa och du har gjort ett bra jobb!Skrattande

Odette
0

Blazed Fortune är gudabenådat söööt. Sjukt vacker enligt mig puh… hon är så himla liten å söt, som en liten mini-marschmallow hihi

_

BMEXX
0

Haha typiskt mig att välja ut den lite galna ;P

// Pabblo

Odette
0

Hon ska flytta till en av mina tidigare köpare, tillsammans med en av choklad flickorna :) kommer att sakna de små när de åker.. men tycker det ska bli kul att se hur alla artar sig :-P

_

Odette
0

#32 haha ja men småbarn kan ju va sådär lite sprattliga av sig ;) men när man har dem i handen är det ju inga problem, inte så att dom försöker att hoppa å ta självmord eller så Skrattande

_

BMEXX
0

#34 ahh personlighet heter det;) Hela kullen är grymt söta.

// Pabblo

Nusse123
0

Gud! jag har kärat ner mig totalt i Bufflin BumbleBeewiee i #22Kyss Omg, så sööt <3

Mvh Maja

Nusse123
0

En sak som slog mig nu: Vad kommer det bandade ifrån? Inte från föräldrarna, inte som jag har förståt det iaf! Är bandat recenssivt?

Jag är bara nyfiken, har börjat samla genetikfaktaOskyldig

Mvh Maja

[Sniff]
0

#37 Men mamman är ju bandad;)

Nusse123
0

#38 nej, hon är väl skp/vit, eller har jag missuppfattat det helt?Tungan ute

Mvh Maja

UlrikaD
0

Skp/vit betyder skp med band. Det vita står för bandet.

[Sniff]
0

#39 Alltså skp bandad;) Om jag har fattat det rätt;) :P

Nusse123
0

Aha, men då blev ju allting mycket mer rimligtTungan ute Haha, det har jag aldrig fattar. Men det var ju bra att jag fick reda på det nuSkrattande

Mvh Maja

[NinniVivvi]
0

Hur gullig får det bli?!Skrikandes Jag smälter så fort jag kollar i sånna här trådar!Glad

Odette
0

Precis, det är därför det blev bandat i kullen också :) Jag är hur nöjd som helst med dessa, blev bra variation på dem ^_^

_

Nusse123
0

#44 ja, det blev jättebra! jag skulle vilja ha dom allihopaTungan uteså söta som dom är såKyss<3

Mvh Maja

Odette
0

#45 hade guldhamstrar levt i flock… så hade dom nog stannat hela hopen…. Förvånad

_

Nusse123
0

#46 haha, ja jag kan förstå detSkrattande

Mvh Maja

MariaD
0

Åhhh, dom ät ju så söta! Inte så länge kvar nu Glad Lilla Bufflin är ju en liten Muffin Flört men Barikiri?

TildaH
0

Så här ser strecht babyn utFlört

Tänker inte kommentera de andra bilderna, tänker inte ens se på demOskyldig

--------------

Odette
0

#48 näe, inte länge alls Tungan ute Bairiki kan du ju bara kalla Bairiki, eller riki.. mufflinbufflin får säkert många smeknamn hihi..

Försöker lägga upp den där stretch bilden igen då så ser vi väl om den blir normal nu Obestämd

Kommer nog fler bilder här till helgen !

_

Odette
0

En liten matbild på gänget, fick inte riktigt med alla 12 men det hade jag väl inte väntat mig heller ;)

_

Nusse123
0

Så söta dom ärKyss

Mvh Maja

Odette
0

Bubbleblowing Dubbelbaby, ska till en tjej som heter Moa :)

_

Odette
0

såå gyllig ^_^

_

Odette
0

"aaahhh.. they are Everywhere!! " Förvånad

_

Odette
0

hihi- gäller att kolla kläderna ordentligt innan man går på jobbet känner jag .. de brukar hålla fast sig i byxbenen när man ska ut från lekhagen Flört

_

SandyCipper
0

Kyss

southdakota
0

Underbara allihop Kyss

BMEXX
0

Haha leker ni askungen?

// Pabblo

SandyCipper