Idag flyttar dom
Så fina….jag e avis=(
#2 Vet att du också ville ha en mandarin…men det fixar vi i framtiden åt dig.
Puss
Hihihhihi!

Söta<3
Första bilden är helt underbar :')
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Tackar!
Ja, hon är så fin i färgen med…och hela kullen brås på sin tjocka mamma. Dom är som 8 veckors trots att dom är 6 veckor snart.
Så otroligt söta. Jag kan inte komma på ett enda djur som är sötare än mandarinfärgade dvärghamstrar. Okej, kattungar, men i alla fall… ;)
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
#8 Håller med dig till fullo! Kram!
När kommer Tallulha?
#10 Nu har hon redan hämtat sina små flickor! Hon var så nöjd med dom. Hoppas vi får se mera av dom små här på HIF.

När de kommer och hämtar mina hamstrar får jag en tom men ändå glad känsla
Åhhh nu blir dom Värmlänningar. Grattis Tallulha till 2 jättefina töser.
#12 Håller med….saknar dom faktiskt.

#14 . Det blir så tråkigt när man lämnar bort sina bebbar. Men de kommer ju ändå till ett hem, man föder ju upp dem - sen säljer man ju dem :)
#15 Ja och dom här flickorna kommer till ett djurkunnigt hem.

#16..När jag gav mina bebbar till min kusin lärde jag henne suuupermycket innan hon fick dem ;D
#17 Ja, det tillhör rollen som uppfödare. Att utbilda köpare så dom gör rätt sen. Det är många nybörjare som ringer och vill ha råd och tips.
Tallulah lämnade ju tillbaka en guldhamster hon köpt av mig pga tidsbrist..

#18 Iurochskur. Jag tycker att de som ska köpa hamstrarna ska lära sig mer om hamstrar innan dem köper själva hamstern. Men det är ju alltid kul att lära ut!