Hydra en liten tjockis...
Jag älskar din Hydra!
#4 Jag med! 
Förlåt syrran att jag skrämde upp dig med att jag trodde Hydra hade dött, men hon var sååååå paralyserad i handen att jag trodde det. Hon är alltså sjukt lugn…

ååååååå så söt :3
#6 Tackar!
Gömmer sig något i hennes mage kanske?
#8 Nej, hon är bara fet…hon har inte haft hane sedan straxt innan sista kullen föddes.
#9 haha okej :)
Blir det mycket motion nu då? 
#10 Hon är så rund som hon ska vara, tycker inte dvärgar ska vara slanka. Dom brukar ju se ut som bollar. Lite gravid hull måste dom få ha…hihi.
Så underbara gulliga pälsbollar. Bara att se på dem får mig att vilja ta fram plånboken och åka till närmaste djuraffär.
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
#12 Kom hit du och hämta 2 sötisar…hehe. Har lilla Onyx.
Vill så gärna, men jag har nog bara råd med ett djur nu. Annars skulle jag be mamma sno, eh, köpa ett par hamstrar från en uppfödare och ta med sig ner till mig i Växjö nästa månad.
Kanske i sommar. Jag ser att du föder upp både mandarin och sapphire. *dreglar*
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
#14 Vi planerar en resa från Surahammar-gbg i sommar, kanske ska passa på och droppa av ett par till dig…hihi.

Iurochskur!!!!!!!!
Jag ska också till gbg i sommar, så då kanske jag blir intresserad av fler hamstrar! 
#16 Hoppas vi kan ses där då.

#17 a:)
#15 Jag ska vara i södra Dalarna över sommaren, så då kan det hända att jag tittar förbi hos dig för att "titta" och proppar fickorna fulla med hamstrar när du inte ser. ;D
Jag hade igentligen tänkt skaffa råttor som nästa djur ifall jag får råd, men jag läste att hamstrar var bytedjur för råttor, så jag vet inte ifall det skulle vara särskilt snällt eller säkert att ha både råttor och guldhamster i samma lilla etta. Så dvärghamstrar verkar mer lockande just nu. Dina är så runda och goa.
Jessica Jones (2015-)

Gud så söt
Tycker inte hon är så tjock, dvärghamstrar ska vara sådär
#19 Du är så välkommen, bara du säger till när du vill komma. Råka proppa fickorna fulla kommer du nog göra…haha.
#20 Tack!