Hej kan någon...?
Hej kan någon visa en bild på en dräktig dvärghamster men inte så jättetjock för jag har en hamster som är beräknad i dag 17 och hon e rätt så tjock men inte jätte och hennes mage e hård ,, snälla kan någon ge tips eller visa bilder?!:)

#1 Tack jag såg att hon var lite tjock men inte mycket jag ska se om det går att fixa en bild på min ;)
#1 har du någon annan bild som e bättre?;):)
Jag har bilder på högravida honor men vet inte om det hjälper så mycket (dom är robbar, men ändå dvärghamster)?, skulle hjälpa om du vissade bild på din hona..
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Där har du en bild på en proppfull hona…hihi.
#4 okej men jag kan inte ladda upp bilder så laggar datorn :( men kan du visa en bild på din/dina gravida robbar:)?
#6 jo visst ;). Fick dock mäst sov och sitt bilder idag då dom var trötta och ska föda idag, och det är ju inte mycket till hjälp men fick några bilder som man ser på :).
Man ser liten gravidmage här ;).
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Den andra honan och du kan tydligt se hennes mage :).
Ingen bra bild men fick ingen bättre där man ser hennes mage.. Då jag inte vill störa henne så mycket.
//Frida
#8 exakt så ser min också ut men hon är nog bara i 17 dan :) men jag vet inte för hon var dräktig när jag fick hene:( vilken otur vah?! men har plats och har hittat hem till all. Min systers pojkvän ska få 2 st och en kompis ska också få 2 st och en annan tjej 1 st
#9 Vad bra att du hittat hem till alla :), dock är hennes kull på bild #8 väldigt stor för att vara en robbe som har i genomsnitt 3-6 st per kull och ungarna väger mindre än 1g. Så det blir nog en ganska stor kull eller riktigt tjocka bebisar ;).
//Frida
#10 Ja hon ska få dom imorgon eller i övermorgon:)
Du ändrar dig hela tiden, från förlossning-brunst-ovilja att paras-dräktig igen
Nu fattar jag verkligen noll…? Men jag antar att de är svårt att veta när man är nybörjare.
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
#12 Ja men hon e ju tjock och det var nog bara en nervös brunstighet :)