R.I.P Fia...
Nu har lilla Fia också gått bort… Hittade henne i buren i morse bara liggandes där bredvid hjulet. Det kändes nästan som att jag hade gått och väntat på att jag skulle hitta henne en vacker dag liggandes där. Hon blev 2 år gammal så det var nog ålder hon dog av och inget annat hon var uppe och gick när jag skulle mata henne i går. Hon såg så fridfull ut där hon låg.
Hoppas hon får det bra i hamsterhimlen tillsammans med Totte nu <3 Vila i frid lilla älskiling, du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.
Aw beklagar *tröstkramar*
Vila i frid lilla Fia. <3
R.I.P Fia!
RIP<3
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

R.I.P Fia! tröstkramar<3 hon kanske träffar Prinsen i himlen <3
Vila i frid!
// Sofia
R.I.P Fia!

Tack alla! <3 Usch, det är den enda nackdelen med att ha djur, det är så svårt at säga farväl… Man vänjer sig aldrig vid sånt här, det känns som att dom ska vara odödliga och en vacker dag så ligger dom bara där…
Beklagar. 
Vila i frid!
Nej så tråkigt.. :( Beklagar
R.I.P Fia!
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Åh, Beklagar! Henne såg jag ju som bebis här inne. Så söt från början till slut.
Beklagar sorgen 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

#16 Är ju bara såååå fin! Alla andra också såklart :)
// Sofia
#16 Var underbart fin! Gör en tavla av den ;)
RIP lilla tussen!
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/

Otroligt fina bilder.
Sov gott vackra tjejen 

Å så fin dam..Hon såg ut att ha somnat lungt och gott =)
Lite tråkigt att de inte lever så mycket mer än 2 år..
Fia såg fridfull ut på fotot,som om hon sov gott! Det är värkligen trist när våra älskade vänner blir gammla och flyttar till himmelen! R.I.P lilla söta FIA.