Mindre hamsterträff?
Jag undrar om det är någon som kan tänkas vara intresserad av en mindre hamsterträff i Surahammar trakten?
Tänkte så kan man ta med hamstrar man har till salu med i samma veva.
Jag har möjlighet till grillning här utanför. Kanske passar längre fram på vårkanten…

Jag har ingen aning om var Surahammar ligger.
Det ligger nära Västerås.

Västerås…. det ligger väl nära sthlm eller?
1 timme från Stockholm.

Jaaa…
Då blir det 1½ timme till dig (eller där vi ska träffas).
Jag kan inte köra bil (jag är tolv, hehe) så det blir nog lite krångligt.
#5 Mamma kanske kan följa med? Jag har kaffe hemma…hihi.
Jag skulle gärna komma, men jag har mer än 1½ timme till Surahammar *suck* Jag får typ anordna en egen gnagar-picknick på tomten här utanför i sommar 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

#6 Ja, jag skulle jättegärna vilja komma och kolla på dina hamstrar, men tyvärr, mamma vill inte köra 1½ timme bil…. :(
Synd….hade varit skoj och få se er som är på HIF.

#9 Dock, för att inte låta allt för nedlåtande så KAN det vara möjligt att mamma skjutsar mig dit. Lovar inget, men det kanske går.
#10 Hoppas! Datumet bestäms efter att man ger förslag på lämpligt datum.
Mitt förslag är den 24 April, en lördag. Får vi se om vädret är någorlunda för utevistelse.

24 April….. hm.
Slutet av feb, början av mars tänkte jag para Puff o Luna. Jag är trött och orkar inte räkna, men kanske att de blir lev. klara ca den 24 april?
Då skulle jag kunna ta med ungarna så kanske jag får någon såld, om andra kommer.
Ja, om du parar i slutet av Feb. så kommer ungarna ca 18 dagar in i Mars, så dom lär vara klara till den 24 April.

haha, fiffigt då :P
Vi får se.

Ja det borde ju bli ca 1½ timme för mig med, om jag inte räknar helt fel
tror dock inte att jag skulle kunna få skjuts
MEN om jag tar ett tåg till stockholm, kanske jag kan ta en buss eller nått ut dit (har ju ingen aning om var det ligger, allt jag vet är att det ligger en timme från stockholm
), och någon annan hamster-människa skulle kunna plocka upp mig på stationen/busshållsplatsen
Det finns alltid ett sätt att lösa det på

Detta är anledningarna att jag inte får :(
1. Jag får inte träffa personer på internet( men kanske HiF..)
2. Jag bor 3-10 timmar bort från Västerås;(
Kan någon kolla hur många timmar det är?
jag skulle säkert kunna, dock har jag inte körkört förrän i höst.
men kanske kan samåka med någon som bor i närheten av mig eller skaffa skjuts. :)
Du kan kolla på hitta.se hur långt det är, med vägbeskrivningsgrejen.
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -