Baby D
Hej allihopa!
Tänkte starta en bildtråd åt min vackra svart skp hona. Vlads och Zirenas bedårande dotter. Jag skall behålla henne. Vlad Tepez mamma heter Brean Baby och vad kan då inte passa bättre än namnet Baby D vilket jag tyckte när jag fan namnet! Namnet är förståss tagen av en pop grup från ljuva 90-talet.
Mystös! =) Angående Rex-frågan så vet jag inte… Försökte kika på morrhåren men såg inte. E hennes små morrisar raka så e hon troligen inte rex iaf, men e det lite krull i dem så kan det vara en rexa tös =)
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
Tycker jag se krulliga morrhår på bild #1 och pälsen ser ju en aning rex aktig ut
, jätte söt liten tös
.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
#7 Jag tyckte också att det såg lite misstänkt rex aktigt ut i håret för 2 dagar sedan. Tyckte att hon hade lockar. Hennes morrhår ja. På nära håll så ser jag inget morrhår. Hon har väl så små morrhår ännu. haha eller så är det jag som är blind. Tyckte dock att det såg ut som Rex morrhår på bild nr 2. Bild nummer ett såg jag inget morrhår. Eller så är jag blind som sagt. hehe
#5 Tack för bilden. Skall kolla på nytt när hennes morrhår blivit lite längre.
Det skulle vara som en dröm blivit sann om hon dessutom skulle vara rex.

bra rexungar kan ha morrhåren nästan böjda innåt så de ligger in i näsborrarna
.
tycker hennes päls ser lite åt det rexade hållet.
bra namn du hittat till skönheten.
grattis.
#9 Tackar jag är mycket nöjd med henne! Ja jag tyckte namet passade utmärkt eftersom hennes farmor hette Brean Baby. Vad skulle då namet Baby D passa utmärkt då?

ojdå vad hon vuxit å blivit vacker
#21 Ja, visst har hon. Baby D min lilla stolthet….
oj himmel visste inte det fanns rex bland hamster :P söt tjej :D ser ju lockig päls
#28 Ja visst finns det Rex hamster.
De är otroligt härliga att kela med! Speciellt KH REX känns inte så lena på grund av deras lockar! Jag älskar REX hamstrar. Baby D är min stolthet. Hon är min ägen uppfödda hamster hona. Hon var den ända överlevande vid två veckors ålder på en kull av 7 ungar… Jag älskar rexarnas lockiga morrhår och päls.

Vilken ursöt hamster !
Jisses vad söt! 
Söötis<33
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Ja Beby D äe gullig! Hon kommer nog att få fina ungar sedan med Zvullo när hon är gammal nog
Hennes favorit syssla är att sitta högst upp på klötterstegen och sitta där och titta som en liten gullig fågel…
Nya bilder på Baby D! Märkte dock att hennes ögonlock är lite svullet! Troligen är det skräp som fastnat där! Är lite irriterad dock för jag kan inte ta hand om det eftersom hon inte är handtam ännu! Springer undan så fort jag kommer ner med handen. Detta elände har kommit pga att jag var lite förkyld och ville inte smitta ner bebisarna när de var små. Dessutom är hon ju räddare eftersom hon var den ända överlevande hamstern i kullen. Jag har dock börjat vara med henne varje dag nu. Hon är i transportburen när hon är med mig så jag kan med jämna mellanrum lägga dit min hand så hon får snusa samt att jag pillar på henne lite. Just nu kan jag inte sköta om ögonlocket fast jag så himla mycket vill göra det. Hon är helt enkelt för rädd för att låta sig fångas och känna sig säker i min hand.
Vilken härlig rexpäls
Hur gammal är hon nu?
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
Jag hade oxå en kull med en överlevande och han var oxå väldigt rädd och han gillade aldrig mig direkt faktist.
Men man märker att när de blir ensamma så får de ju inte det där som med en större kull, de har ingen att leka med osv.
Hoppas det ordnar till sig med din vän här.
#39 Baby D blir två månader 21 Mars. Ja kårthåriga rexar har ganska gullig strev päls.
#40 Jo jag har lagt märke till det jag med! Jag har bestämt mig att Baby D skall hitta sin tillit och trygghet hos mig! Få ta hur länge det tar men tam skall hon bli för det har jag bestämt och där med basta!
Så Baby D får säga och tycka vad hon vill! Hahahahaha
Jag förstår hur du tänker, jag försökte ett bra tag men jag märkte mer och mer att han gillade varken mig eller sambon, så för hans bästa så gav jag honom en chans hos en ny ägare och som jag förstår det så funkar det fint 
#42 hahahaha ojdå det var ju inte så kul! Nä jag tror nog att Baby D blir ok med Baby D om några veckor! Måste vara med henne dagligen bara.
Jag har henne i transportburen nu nära mig. Talar till henne och pillar på henne ibland.
Jag är optimist och är säkerpå att Baby D blir tam så småningom. Fick henne i min hand idag åtminstone så jag kunde lägga henne i transportburen.
Jadå jag säger inte att det inte kommer funka, men jag gjorde allt som du gör och för oss funkade det inte…
Lycka till 
#44 det var värkligen trist! Tror hon kan ha fått lite släng av sin pappa Vlad. Han var väldigt blyg och försiktig! Han brukar gömma huvudet i handen när man skulle pussa honom. Precis som en liten blyg pojke! hahahaha
Tackar!