Transporthjälp till Skåne
Har lagt in på djurtransport om att jag söker transporthjälp till en hamster från Karlskoga ner till Skåne. Men tänkte även höra här då hamstern kan komma till utställningen i Norrköping den 27 mars, om någon ska upp till utställningen ifrån Skåne som kanske är villig att ta med hamstern ner åt mig mot en slant?
Jag bor i Klippan men kan ta mig runt till de flesta ställen i norra delen av Skåne för att möta upp. 
Och jag hade ingen susning om vilken kategori jag skulle lägga tråden, ligger den väldigt olämpligt så får ni med makten flytta på den. 
Jag har inte haft hamster på mer än 10 år, jag ser verkligen fram emot att få hem honom.. ^^,
Någon som ska denna sträckan eller vet någon så Pma mig eller mejla hackerfreerats@live.se eller 0700 431 974
Jag har min syster i Karlskoga just nu, och jag tror hon åker tillbaka till Sthlm imorgon.
Kanske har hon möjlighet (vet ej hur mkt packning hon har) att ta med den till Sthlm om nån möter upp på centralen etc och kan vara hamstervakt ett tag?

Problemet är ju lite att jag känner ingen hamstermänniska eller någon annan som vill hålla honom så länge.. =/
Jag ska ta och prata med en jag vet här i Skåne som kanske känner någon.. =)

En lösning är fixad! JaneDoe ska till utställningen och är superdupersnäll som ville ha min hamsterkille hos sig tills transport från stockholm går ner till skåne och kan ta upp honom på vägen ner hit!
Stort TACK!
Ska se om jag kan fixa en nödlösning också om nåt skulle komma ivägen. Jag är ett planeringsfreak ibland 
Det är så lite så, bara kul o kunna hjälpa till o få en till o puss apå på kvällarna *S*
bara jag hittar honom på utställningen så är det lungt *asg*