Hamstrarna börjar bli hemmastadda...
Idag var jag på IKEA och i djuraffärer för att köpa lådor och nytt Foder men som vanligt så blev det lite mer och lite dyrare än förväntat.
Då jag har hållt på att byta ut mina burar mot lådor så har det varit lite provisoriska lösningar men nu börjar dom komma till rätta.
På bilderna är dock inte all inredning på plats och så…
Snyggt med en plastväxt! Jag har funderat på att skaffa det åt våra robbar också då de inte alls är så intresserade av att tugga på saker, de nöjer sig med gnagarpinnen och majskolven. Men jag har inte ritkigt kommit till skott…
Fint iaf!
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
Oh vad fint du har gjort åt dem!
// Pabblo
#8 Tack, tyckte att det var jätte kul att fixa med "burarna". Inågon av burarna är det lite extra tomt men det är för att honan väntar ungar och jag vill då inte att dom ska kunna skada sig på något (:
#4 Ja nä dom verkar inte heller vara intresserade av att tugga på den men dom älskar att gömma sig där bakom och klättra runt lite på dom haha

Supersnyggt och roligt att du delar med dig till oss..
Fråga: har du limmat småstenar på den stora stenen? (bra ide på annars ganska tråkiga stenar) 
#11 Vilken bild syftar du på? (:
#3 Ser jättemysigt ut! Skulle själv vilja bo där om jag var en liten hampis :D hahaha ;D
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
#13 Haha ja jag gillar träinredningen starkt, det känns mycket naturligare och lite mer "vuxet", mer som en seriös hobby och inte en gulligt liten barnleksak.
#14 Precis :D Jag längtar tills jag fyller år! Kommer spendera alla mina födelsepengar på såntdär :3 :D
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
haha ja jag förstår dig, älskar att shoppa i djuraffärer!
Superfint, tack för inspiration! =)