Min Lilla Fjäril
Har visst inte gjort någon bildtråd till Fjäril ?!
Nä men så trevligt, då får ni se lite bilder på henne nu istället! Hon kom ju i samma veva som Snork och Vilje :)
Choklad kh, super vacker.. jag älskar henne så gudars mycket..! Helt underbar. Kommer ursprungligen från zooaffär men hon har bott (och även fått en kull) hos Cindy / Paradisgårdens hamsteruppfödning. Och jag måste säga att jag är oerhört glad över att jag valde att ta henne, hon är precis som jag hoppats på å lite till 
? Älskar hennes stora utåtstående ögon ?
(så sjukt gullig alltså!! LOL )
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

aww vilken sötis! :D<3
//Anja
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
hihi.. ja! Visst är hon, helt underbar.. 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Söta "mamsen". ^^
#4 jaa.. vacker som få….! :')
_
så fin
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Jättesöt!

skönhet å bra bilder.
är så kul att ni alla delar med er av era skönheter.
jag älskar att kolla in allas bildämnen å få se era fina hamstrar som hittar på små egna äventyr ibland.
Tack…! Ja jag tycker om alla bilder på henne, men hon e ju så söt å näpen på den där när jag håller upp henne :')
Zheverez- ja visst är det, alltid kul att se vad andra har för filurer hemma 
_
Hon är så Zöt men jag tycker ochså att min hamster är SÖT<3
Gud vilken göllig nos! :D
naaw underbar 
Lite fler bilder på denna underbara tjej, jag blir bara mer å mer kär för varje dag som går 
_
Å så en där hon har tassen i luften.. den va bara så söt :P
_
Hon är mamma till min lilla Vaati!
Både han och fjäril är väldans fina.
#15 jaa, hon är så gudomligt vacker.. Älskar hennes nyfikna personlighet, hon e helt underbar! Hoppas på att kunna ta en sista kull på henne här sen innan hon får gå i pension :)
(Tack Cindy än en gång, för denna underbara flicka, å hennes vilding till son hihi)
_
Tagit lite nya bilder på tjejen!! 
_
Så fin vilka bra bilder du bjuder på :)
#17 Älskar bilden! Ljuset är helt underbart! ;o Hur lyckas du människa!? :O xD
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
#20 ibland har även jag turen på min sida :-O
_