Corona <3 Cube
Ska strax ta nya bilder & lägga ut =)
trettonde mars?
Februari menar du.
13 mars?
// Pabblo

Vilka sötnosar ! :D
# 4 & 5 Ja, helt förvirrad är jag ^^ Ändrat till februari nu.
Du har nog b.ö silvergrå där.
Fina!
Kram!
Ja :) Jag tyckte också det såg ut som det. Hoppas det kommer någon brunörad silversobel också =)
Oh vilka sötnosar! Och vilken mage mamman hade! :) Hoppas på en liten silversobel hane till mig 
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
#12 Haha :p Ja, jag sa ju att hon var enormt stor!
Du ser lilla "svarta" på nr #7? Tror det är en silversobel. Bara hoppas att det är en pojke ;)
#13 Ja, jag ser! ;o Aww :D *håller tummar* 50% chans ju ^^
/Matilda
#14 Japp =)
När jag kollade kön verkade de vara 7st honor & 6st hanar. Sen kan de ju såklart ändra sig som alltid ^^ Gjorde bara en liten snabbkoll.
#17 Jag tycker att den ser lite Nf ut! ;o XD
Blev de nån silversobel hane.. ?
/Matilda
#20 Ja, jag tycker det jag med. Trodde ju att den var en silversobel :/ Väldigt osäker på vilka färger de blir faktiskt. Så om någon är duktig får den gärna vara med & påpeka. ^^ Jag tror dock att det är en silversobelhane så vi får hoppas på det :)
Så grymt söta!, vill också ha hamster bebisar 
// Pabblo
#22 Hihi, ja nog är det kul allt 

#1 hahaha, vilken kluns ;) var hon tvungen att rulla fram eller? xD
hahhah, fina hamstrar förresten ;) <3
#24 I stort sett ja ^^ Sist fick hon ju 11 ungar och nu var hon nästan dubbelt så stor så jag tänkte att nu kommer de väl 20 ungar o.O eller nära inpå iaf. Men det blev "bara" 2 till ^^
Tidigare idag när jag skulle kolla till ungarna när jag matade Corona såg jag att det låg en unge död
Räknade dem för att se att ingen annan saknades men det var en till borta. Kollade hela buren men hittade den inte så jag antar att hon måste ätit upp den
Den andra som jag hittade såg ganska mosad ut. Den var ännu varm när jag tog upp den och buken var helt mjuk & geggig eller hur man ska säga. Det såg ut som det gör på spädgrisar när suggan lägger sig på ungarna, om någon sett hur det ser ut vill säga :S
Så nu är det bara 11 bebbar kvar och jag hoppas verkligen ingen annan försvinner! :( Men men, det är som det är & det är inget man kan gå & älta även om det är tråkigt. Får istället ta & fokusera på de små bebbarna som är kvar & hoppas att de är friska & krya.
#26 Nej vad tråkigt! :( Jobbigt när sånt där händer .. :( Hoppas alla andra klarar sig! :(<3
/Matilda
#27 Jo, vi håller tassarna för dem nu! Men de ska förhoppningsvis klara sig. Funderar om det är hon som orsakat deras död eller om de har dött av något annat och hon åt upp den första och inte han äta upp den andra eftersom jag hitta den innan den hann kallna?
Hon borde ju inte äta dem pga. av matbrist för hon har huur mkt mat som helst som hon förvarar på olika ställen i hela buren. Och de har inte svältit ihjäl heller då minstingen fortfarande lever så de som försvann var mkt större. Aja, sånt händer väl men hoppas det går bra med resten nu iaf =)
(Btw. tror jag att jag har en silversobel-pojk)
#28 Aww ;( stackars små.. :( Hoppas verkligen det håller i sig nu! ;/
(jippie! :D när är småttingarna leveransklar på ett ungefär..?)
/Matilda
#29 Runt den 13 mars =)
#30 Ahh :D Okej ;D
/Matilda
#31 Nu vet jag inte riktigt hur jag har tittat på färger. Finns ingen silversobel alls :s Men däremot en b.ö silversobel-hane om det är lika intressant?
#32 Hmm, kanske :) Om den charmar mig :D hahaha xD Men joo det låter intressant ^^
/Matilda
När jag tittade till ungarna idag hittade jag den vita honan död :( Såg att hon såg lite uppsvullen ut igår men tänkte att jag skulle avvakta, ville inte döda henne då om det inte var nå fel på henne (att hon bara käkat grymt mkt mat) för jag tyckte de såg ut som hon både hade urin & analöppning. Men tydligen inte :/ Hittade henne idag död och det såg ut som det hade "exploderat" där nere. Bara ett hål in. Alla andra ungarna satt & mumsade på henne. Ingen trevlig syn :( Så nu är det bara 10st kvar. Hoppas verkligen att det inte försvinner någon mer nu! Har inte haft någon tur med den här kullen :(
#37 Usch så tråkigt! :( Hoppas de andra 10 klarar sig! <3
/Matilda
#38 Ja, inte är det kul inte :(

#37 ååh herregud! :O stackare<33
#40 Ja :(

Dee är så sööta! :)
#46 Haha. Corona ser helt död ut. Bara väldigt trött kan jag försäkra er om ;D Det skulle jag med vara om jag hade 10 törstiga ungar 
#46 Åhhh! Så härlig bild! :D Är det lille Mangos huvud man ser i mitten? :D Så SÖTA! :D
/Matilda
Underbar bild! O söta bebisar förstås
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

#46 ååh så sött! :)
#48 Ja, det är Mango som ligger & fläskar där i mitten ;)
#49 & 50 Ja =) Helt underbara!
#51 Aww :D söten själv :D
/Matilda