Hamster iFokus

Hamster

Etikettandra-djur
Läst 1317 ggr
Charlie2006
0

Musen Kanel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte vissa några bilder på min mus pojk som jag hämtade från samma ställe som Eko.. Glad En liten krabat som lyser upp ens dag när man bara tittar på han, när han håller på i sitt akvariumet Skrattande.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

Söt pojken Glad.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

Dena bild togs typ några dager efter han kom Glad i mellandagarna.

Min hemsida

//Frida

[NinniVivvi]
0

Jättegullig!!

Charlie2006
0

..och såhär bor han Flört, när jag har råd blir det ett terrarium i störe storlek, men änsålänge får både jag och Kanel stå ut Glad.

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

#3 Tack så mkt Glad.

Min hemsida

//Frida

[NinniVivvi]
0

#4 Fint!Skrattande

Sara87
0

Åh så söt han är! Jag vill ha möss igen nån gång i framtiden :) Har haft 8 honor tidigare :)

[iurochskur]
0

Sötis!

Själv kanske jag ska agera akuthem åt några mushonor….får svar ikväll om det blir så.

Charlie2006
0

#6 Tack Skrattande..

#7 Kanel tackar så mycket Glad Vill även jag ha flera möss :), men får nog vänta.

#8 Kanel tackar så mycket Flört, va härligt att du stället upp, har du haft möss innan/tagit hand om?

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

Kan ju vissa bilden jag fotade igår på pojken Glad.

Min hemsida

//Frida

UlrikaD
0

Attans vad söt han är!

Måste försöka få några nya bra bilder på syrran.

[iurochskur]
0

#9 Ja, jag har haft möss förr. Kan dock behöva hjälp med färgerna sen…

Charlie2006
0

#11 Hehe tack så mkt Glad. Tycker jag du får göra, hon är ju oxå otroligt söt ;).

#12 Okej ;)

Min hemsida

//Frida

Karizma
0

Så söt :)