Musen Kanel
Tänkte vissa några bilder på min mus pojk som jag hämtade från samma ställe som Eko..
En liten krabat som lyser upp ens dag när man bara tittar på han, när han håller på i sitt akvariumet
.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Söt pojken
.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Dena bild togs typ några dager efter han kom
i mellandagarna.
//Frida
Jättegullig!!
..och såhär bor han
, när jag har råd blir det ett terrarium i störe storlek, men änsålänge får både jag och Kanel stå ut
.
//Frida
#3 Tack så mkt
.
//Frida
#4 Fint!
Åh så söt han är! Jag vill ha möss igen nån gång i framtiden :) Har haft 8 honor tidigare :)
Sötis!
Själv kanske jag ska agera akuthem åt några mushonor….får svar ikväll om det blir så.
#6 Tack
..
#7 Kanel tackar så mycket
Vill även jag ha flera möss :), men får nog vänta.
#8 Kanel tackar så mycket
, va härligt att du stället upp, har du haft möss innan/tagit hand om?
//Frida
Kan ju vissa bilden jag fotade igår på pojken
.
//Frida

Attans vad söt han är!
Måste försöka få några nya bra bilder på syrran.
#9 Ja, jag har haft möss förr. Kan dock behöva hjälp med färgerna sen…
#11 Hehe tack så mkt
. Tycker jag du får göra, hon är ju oxå otroligt söt ;).
#12 Okej ;)
//Frida
Så söt :)