Välkommen hem Guldgruvans Serena

Grattis verkligen jättesöt!
Men har hon ingen kompis? Maria säljer väl enbart sina dvärgar i par?
Hoppas du blir nöjd med henne kära syster! Kul att göra systersonen glad.
Kram!
#1 Ja, hennes burkompisar är bara 2 veckor ännu. Eftersom hon och Ida inte gick överens så tar jag ur min nya kull och ger Serena kompisar ur.

#3 Aha, då är jag med igen, fick inte ihop det bara.
Den som väntar på nåt gott…
Jepp det kommer kompisar=) Ska bli så kul. Jag är jätteglad över lilla Serena för jag får ju också gosa och inte bara min son.
Kram!
#4: Ja den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Jag har varit igår och kikat på dom små donnorna och dom är såååå fina.
#2: Tack syster för en fin tjej.
Så lite så…bara kul att veta vart hon bor. Jag har inte släppt iväg henne annars. Men nu ska ju jag behålla två mandarin bröder till henne.
Du är välkommen när du vill. Kaffet står redo då.
#8 Ja, kan ju alltid ta en kaffe och passa på att hälsa på min lilla prinsessa. Hon är så fin i tempramentet så hon kommer passa bra till din stora pojk.
Imorse blev det lite mys för mig och barnen med vår älskade Vera (Guldgruvans Serena). Hon är ju så himla snäll och jag tror att avkomman från henne blir likadana. Ska göra mitt bästa för att få dom lika tama som denna tjej.
Om några veckor ska hon om allt går vägen paras med Alfons. Som även han har ett toppefint temperament.
Himmla söt! Och kul att sonen gillar hamstrar :)
Ja han är även han intresserad av avel så det kanske dyker upp när han blir större att han blir uppfödare. Inte mig emot alls.
Kram!