Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 820 ggr
Charlie2006
0

Rymmare?

Ja vaknade för en stund sedan av att en hamster klev över mitt ansikte Tungan ute. Inte vet jag hur han kom ditt häller och hur han kom ut ur buren. Först hoppat ner på golvet från ca 1 m höjd för att sedan ta sig upp på sängen. Han tyckte väll "matte nu är det väll ändå dax att vakna". Lagom glad är jag kan jag säga, vaknade mitt i natten känns det som då jag gick och la mig 5. men ändå så är det tur att jag vaknade. Ville bara skriva av mig Flört.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

[CeKa]
0

Galet! Tur att han fick för sig att hälsa på dig där i sängen - annars vet man ju inte vart eller om du hittat honom sedan Glad Har du någon aning om hur han kom ut?

Charlie2006
0

#1 Jo väldigt tur Glad. Ingen aning, men upp i sängen kan ju en av katterna tagit han för dom var på mig oxå så dom visste ju att han var ute. Tur att det var guldhamstern och inte en av dvärgarna för den skulle nog varit kattmat vid det här laget :/..

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Karizma
0

Min hamster jag hade som barn var en riktig rymmare och hon måste haft änglavakt med pga vi hade pudel och guldhamster tar katter lätt kan jag lova jag har haft katter som tog råttor stora var dom han släpa mer lr mindre hem dom till trappen så akta din lilla hamster.