Bilder efterlyses
Hej alla!
Jag har ett project på gång som jag skulle vilja ha hjälp med. Det är som så att jag har tänkt laga ett fotoalbum med bilder på mina hamstrars föräldrar och syskon. Snälla har ni bilder på dessa hamstrar som jag lägger i listan här nedan så var gullig och ladda upp en bild eller de bilder på hamstern som du tycker är bäst. Det är ju alltid roligt att se bilder på hamstrarnas föräldrar och syskon. När jag är klar med fotoalbummet så lägger jag in länken här så alla får titta.
Bilder på hamstrarna som efterlyses.
- Zheverez zDart
- Sanorra Steppz
- Leo Leonardo
- Bromzaa
- Brean Baby
- Alladins Fievel
- Ängshöjdens Snarstuckna Stina
- Zheverez Zvinto
- Zheverez Zödra Zöderåz
- Zheverez Zvartz
- Zheverez Zvillie
- Zheverez Zvahili
- Zheverez Zvallene
- Zheverez Zvillenta
- Zheverez Zuxx
- Zheverez Zuxxex
- Zheverez Zuxxzexx
- Zheverez Zyxxel
- Zheverez Zixxel
- Zheverez Zixxmixx
- Zheverez Zevvov
- Zheverez Zlevvev
- Zheverez Zeovvev
- Zheverez Zvivvo
- Zheverez Zvivven
- Zheverez Zavvov
- Tazzars Doctor Dangerous
- Tazzars Dopey Dum-Dum
- Tazzars Dramatic Night
- Tazzars Déja Vu
Bilderna på hamstrarna bor vara en bild på hur den ser ut idag. Alltså inga hamster bebis bilder. 
Tyvärr! Men jag måste bara kommentera och säga att vilken bra idé! Ett litet hamsteralbum. :')

tur jag såg detta nu innan jag gör om datorn. ska nämligen radera allt å börja om från början i hopp om att få bukt med mina evinnerliga virusåterfall som jag råkar ut för så ofta.
bilder på de jag har kommer vid tillfälle.
#4 Aaaaaw vad fin Zvullos pappa är! Ser ut att vara en riktig mjukis och charmör precis som sin son Zvullo.
Gulligt par måste jag säga!
Men enligt Zvullos papper står det att zDart är normalfärgad? Ööööh nu blir jag lite förbryllad? Kanske är det Zvullos brorsa du använt? Måtte de kanske vara Zvartz?
jag e helt 100 på att det är Zdart ^^ Lånade av Zheverez och passade honom i 2 månader. Han e pappa till min första kull.
Eva har kanske mixat ifrån det på något vänster med din stamtavla?
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
Jag kollade Zocratez papper och där står det svart! Eva har nog i misstag skrivit fel på färgen.