Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 2954 ggr
Schniigel
0

Avskärmare?

Jag har en låång låda som jag har gjort om till hamsterbur, jag tänkte se om jag kunde skärma av den på något sätt (så att det blir som två burar) Är det någon som har ett förslag på hur jag kan göra? lådar är av plast… tänkte att man kunde använda locket men de har vi tyvärr slängt :/

Schniigel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Pojkarnas nya hem

Schniigel
0

Schniigel
0

Och flickornas temporära hem (I know, den är en aning liten men som sagt var..den är tillfällig men ack så rosa och söt haha)

Schniigel
0

Schniigel
0

… Ska bara lyckas fixa en avskärmare till den nya, stora buren

Sigriiid
0

Jag gillade storleken på de blå lådan =) Varför ska du dela  på den? Kuligt med mkt plats att springa på

Som avdelare kan du ju ta en platsbit av ngt slag, klippa ut ifrån ett större samla-lock lr ngt och limma/silikona fast.

// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/

UlrikaD
0

Jag gillade också storleken på den blå lådan!!

Schniigel
0

Ja dom stormtrivs i den, jag har två likadana och jag tänkte avskärma den andra för där har jag två "enstöringar" som jag tänkte ha.

b3llaa
0

brukar du ha mer leksaker åt dem? annars tycker jag de har för lite saker att göra…:)

Schniigel
0

#9 Jag har fler sakert till dom men när bilden togs stod sakerna på tork (nydiskade)

amandapi
0

men blir det inte för litet om du delar på den, eller är det bara jag som ser tokigt? Tungan ute

Jag tycker det ser bra ut med den lådan som "hel", kul med yta!

Schniigel
0

nja asså den blir som två "vanliga" burar men ja… jag kommer nog inte göra så utan det var mer bara i fall det var möjligt… tex om när man ska sära på könen i kullen så kunde man satt upp en avskärmare innan dom flyttat till sina nya burar eller som jag sa innan om jag skulle introdusera mina enstöringar men ja… det lär nog inte bli av något med den planen

amandapi
0

jaha men dåså, om det inte blir för litet är det ju bara att dela på Flört Då får man ju plats med fler djur…. Tungan ute

Schniigel
0

haha jadå  ;) men som sagt var; dom stormtrivs i de nya lådorna! haha