Hoppade ner i toan! :OOOOOO
Hej! Idag har jag varit hemma och jobbat (med skolarbete) och då passade jag på att ta ut Bejla till badrummet och sitta där och jobba… jag gjorde lite roliga banor mm. till henne. en av dom var en bana upp till toalätten (självklart var locket på och min mobil låg där också.. jag satt och pluggade och så hörde jag ett plask i toalätten (locket var fortfarande stängt) och så massa småplask, jag tänkte " vad är det för fel på toalätten??" jag öppnade locket, och vad ser jag????! jo jag ser lilla Bejla som simmar i toavattnet och försöker ta sig upp! (huvudet och ryggen var åvanför vattenytan) och jag skyndar mej att stoppa ner händerna i toavattnet (USSSSSHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!) och ta upp henne! jag jag vart jätte chockad(stavas)! jag sköljde av henne i handfatet och torkade henne med en handduk.. hon verkade inte alls chockad eller nått!
BUUUUUS BEJLA! xD
//Anja
// Pabblo
Haha =) Hur lyckades hon med det?? Skicklig liten typ!
Se till så att hon blir torr så är det ingen fara med henne, torka och sedan in i buren med en massa extra toapapper som du byter lite vart efter det blir blött/fuktigt.
Söttjej! :P
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
Men lilla busgumman då.
Trodde hennes mor lärt henne att inte hålla på med sådana hyss. 

#1 jag vet!!
haha!
#2 Jag har ingen aning hur hon lyckades! :OO jag torkade henne tills hon vart helt torr och sen gick jag upp med henne till buren :) jag ska gå och titta till henne nu. tack för tippset :D
#3 hahaha ja hon är VÄRLDENS bustjej vill jag lova!:O :D
//Anja
)
Men det äre väl en omöjlighet! Finns det nån annan väg än genom locket liksom?? :S Haha, tur att dte gick vägen iaf…
#5 Tja, själva toavattnet är rent. Men om toaletten är det är ju frågan.
#7 Jo, det har du rätt i.
Men det verkar ju som det gick bra för henne ändå :)
#5 Det är nog inte själva vattnet som redan är i toan, då snackade nog läraren om vattnet som kommer när man spolar. Men då ska ju toan vara ren också ;) Men ett skrämmande fakta är att det oftast finns mindre bakterier där än i isen man får i glaset på restauranger ;D

allt är bra med lilla Bejla nu :) hon är helt som vanlig mm! :D
PUST! :P
//Anja