Moster vilken dag som helst!
Imorgon är min lillasyster beräknad att föda sin bebis, hennes första barn men mitt 5:e systerbarn.
Ska bli otroligt spännande att få veta när den lilla tänker titta ut.
Vad kul !
Nej men grattis :)
Nejmen gud så söt ! 
Nejmen gud så söt ! 
Grattis :), så söt. Ska själv snart bli faster om ca 2½ vecka :)
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
hihi.. jag trodde först du menade hamsterbarn , jag har nog blivit lite skadad av denna sajt 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Haha….Ja, jag menade ett människobarn.
Grattis ! :] Jag ska bli moster igen i Juli.. Det är den tredje bebisen… Nu är jag redan moster till två st bebisar på sju och åtta månader ;]
Hej alla och tackar!
Min lillasyster har ännu inte fött sin bebis.
Den har inte kommit än va?
#12 Inte ens i närheten….man kan tro att den lilla känner på sig hur kallt det är här ute och vägrar komma ut. Hihi…
Jaja, den kommer väl i alla fall detta år.
Nu 5 dagar efter beräknad födsel så är det på g!!!
Inatt gick min lillasysters vatten och hon är inne på förlossningen, nu återstår den jobbiga väntan.
Kram!
Nu har hennes lilla Dotter fötts, kl. 8.51 födde hon en flicka!!!
Wiiiieeee….är så lycklig just nu.
#15 Grattis! :D:D
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Tackar Tinwe!
Fick en bild på bebisen nyss, hon är väldigt lik sin mamma. Ska bara vänta på svar om jag får sätta ut bilden här…men ett litet knubbigt underverk är hon.
Här kommer bild på min lilla Prinsessa:
Vilken sötnos! :D Har de funderat på namn ännu? :)
Ungefär hur lång tid brukar det ta innan dem små tappar den lilla snutten av navelsträngen som är kvar? Minns bara att den brukar bli brun och sen ramlar av av sig självt.. :P
/Matilda
Det kan ta allt mellan en vecka eller lite längre. Beror helt på hur snabbt den torkar. Kom ihåg att jag tyckte det var vidrigt när den skrumpnade…blä.
Nja, tror dom funderar på Michelle. 3700gr vägde hon…
#21 Ojj, 3700 :) det är ganska lagom va? Mycket fint namn är det! :)
Ja, jag tycker med att naveln var äcklig.. xD (Har en lillasyster på 3-4 år så jag minns) :P
/Matilda
haha, det enda äckliga på bebisar är naveln D:
Fin liten tös! Grattis till ännu ett systerbarn ;)
Tack alla!
Nu är jag moster till:
4st flickor och 2st pojkar.
Grattis till systerdottern! Jättesöt liten tjej 
Blev visst dubbelpost
Tackar!
Grattis:D
Här kommer en till bild.
Åh, grattis till en söt och STOR lite flicka =) Hur lång e underverket?
#3 Åh… Sött barn och sött namn. Det har jag tänkt att döpa min framtida dotter till, efter min gammelmormor Nelly =)
Höll själv på att åka på namnet Nellie men pappa vägrade och det blev Emmily. Lite synd, men ja :P
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
Oki.
Tack Sigriiid!
Hon var 51cm lång, men min dotter som var 53cm har ingen kunnat bräcka i våran familj.
Okej =) Själv var jag 52 cm men ite vägde jag 3800 för det ^^
Grattis på dagen dagen åt lilla tjejen idag! Inte alla gånger man fyller en dag inte ^^
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/