Slöjd-saker till din hamster!
I träslöjden har jag gjort en såkallad "bro" med en stege upp så han kan kika och samtidigt sitta på fleecetyget jag satt dit också som går att byta. ;] Fiffigt va? Kommer bild inom kort.. Nu vet jag inte vad jag ska göra till honom mer :S Några tips? Kan man göra en vippbräda och hur i så fall?
tja, jag har köpt en vippbräda. 69:50:-
Men kan nog vara kul att göra själv om man är så pass kreativ och duktig på det ^^ ska bli kul och se vad du gjort för leksak. en annan får mest nöjja sig med färdigköpta, är inte duktig på att bygga sker själv hehe
#2: Jag är heller inte så duktig, går ju "bara" i 6an.. Kan kalla den mer utkiksplats än en leksak, men jag tror han kommer ha roligt med den . :]
jag tror faktiskt inte en hamster skulle bry sig speciellt mycket om grejen råkar bli lite sne och vind eller har ett borrhål på fel ställe ;)
Jag tror en hamster mer värdesätter dess funktion än dess utseende, för iallafall så har då aldrig jag stött på nån inredningsarktitet eller designer under mina år i hamstervärlden ;)
#4: Haha, nej.. xD
hehe förvisso
brukar vara en annan som hikar om det estetiska haha. ändå flitigt att göra sakerna själv tycker jag ^^
#6: va'?xD
menar mest att det brukar vara jag som är petig med att det ska se fint ut och inte är nöjd med det jag gör själv :P inte djuret haha
#8: Sådan är jag också :P