Knasboll!<3
_Hehe, jag har en riktig liten busig knasboll hemma hos mig.:]
Jag, mamma, min lillebror och mormor & morfar var i en lite större stad än vad jag bor i , och som ligger precis bredvid och nära staden där jag bor i nu.. Var på djurmagazinet/djurkompaniet (vet inte vad det heter just nu, lite virrig (?)..) och då köpte jag fem st olika tuggsaker..
1. En grön "tandborste" som han kan äta.. Tror det var hundgodis, men är inte 100% säker eftersom det låg bland hamstergrejjerna..:P
2. Något annat hundkex som såg ut som en hammburgare typ.. Ganska häftig! Fast platt då. Var helt ljus, och sedan mörkt, och sedan ljust.. :P Köpte två st …
3. Ett annat hundkex som såg ut som ett hundben tro jag (har glömt).. :] Också ganska snajsigt!! Köpte två st …
I alla fall gav jag Chicko, min hamster, tandborsten och la ned den i buren… Och då vaknade han förstås till min lilla knasboll, och tittade ut ur sitt kokosnötshus.. Som om "Vad står på?" och då gav jag honom den , men så tappade han den, och så gav jag honom den igen, och så tappade han den osv.. Det verkade som om han hade rätt kul och gjorde det med mening till slut.. Men sen gav han sig, och kröp in i sitt hus i gen..
Haha, såg rätt kul ut.. Ville bara berätta! Har dock inga bilder "/
MVH Steyla.._