Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 1961 ggr
dorkey
0

Hamster i Västernorrland!

Hej! min lillasyster fyller år den 12 februari och jag och mamma har pratat ihop oss om att köpa henne en hamster. Hon älskar djur, precis som jag och jag vill att hon ska få möjligheten att ta hand om ett helt själv. Min mor tar det största ansvaret såklart.

Jag har ingen större koll på hamsteruppfödare så därför provar jag att skriva här istället. Jag är helt emot handling av djur från affärer och försöker övertala min mor om att köpa från en riktig uppfödare istället.

Hamster spelar ingen större roll. En guldhamster kanske, just för att den lever ensam och är lite större. :)

Finns det några uppfödare här omkring som har en kull runt den 12e februari?

/Madelene

dorkey
0

Putt

[Tovab]
0

Min kull kommer runt april.. Jag har tyvär ingen tidigare. Men lycka till med sökandet! :)

EmElton
0

Jag är tyvärr riktigt kass på norrlands geografi…
Men Monica (Odette på hif) bor ju i Lycksele (Västerbotten)

http://exentrions.weebly.com

Odette
0

#3 hihi, va gulligt att du länkar till mig Tungan ute det tackar jag för Kyss

Jag har tre kullar planerade, en nu i februari med choklad LH+ choklad skp/vit rex KH.
Sen en kull i Mars med samma hane (choklad LH) men med en annan hona, en korthårig choklad med mycket fin päls :)
I april blir det dove satin LH hane+ cinnamon skp/vit KH där hoppas jag få iaf nån dove hona att behålla och/eller nån cinnamon :)

Vart exakt är det du bor? Jag har inga problem att ta en hamsterunge till Kramfors, min ena syster bor där så i såna fall löser det sig med transport iaf ;)

Skicka PM om du är intresserad eller vill veta mer Glad

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_