Aqua-Tini & Apollo
Har äntligen fått hem mina nya små sprök.. födda i sept,, honan är choklad skp/vit rex lh och hanen dove satin lh.
Ja e käär 
AQUA-TINI:
APOLLO:
Snabb fotade dem nu när jag stoppade ner dom i deras nya burar, nu ska dom få sooova och göra sig hemmastadda innan jag pillrar med dom.
Men lite bilder fick ja iaf på dom 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Grattis! Var kommer de ifrån?
Tack tack!! Dom kommer;
Lättast att länka :-D
Dom e bara suuper söta.. ska bli kul sen å lära känna dom lite mer 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Vilka fina bilder du fått på dom :).
Nästan lite tomt här hemma utan dom små busfröna =P
/caisa
Dove hanen va riktigt söt!
Vilka sötnosar :)
// Sofia
#3 ja det kommer väl fler bilder sen, hanen bara sover och sover 
_
Fler bilder på Aqua-Tini,, hon är ute å rejsar på golvet nu. Super social,, å underbart gullig.. alldeles liten och rund !!
****vill äta upp****
Å så lilla rumpestumpen!
_

vad de vuxit.
brorsan alcazar vilkar å hälsar.
Jaa,, dom hälsar tillbaka till alla systrar å bröder där ute,, å mamma å pappa såklart
Apollo har även han varit ute nu,, han e ju minst lika go som tjejen. Så ja e supernöjd me dom :o)
_
Å så kan ja slänga in nåra fler på Aqua-Tini,, ja skulle kunna fota ihjäl mig på dessa alltså..!! Såå fina,, å så är det ju alltid lite Extra roligt att fota nya djur 
_
Min lilla fotomodell!! 
_
(bilderna blir bäst om man öppnar dem, så jag lägger ej in dem i tråden)
_
Vilken söt en! Grattis till din nya familjemedlem. :)
Är Apollo rödögd elr svartögd? är färgblind så de är svårt att se, tycker de skiftar i båda färgerna x)
#16 Röda =)
Supersöta e de, spec den lilla chokladpralinen! =)
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
Ja han är rödögd som sigriiid sa här ovan :)
Tack så mycket alla,, dom e så fina att hjärtat tar ett extra slag varje gång man pussar på dom små liven ^_^
_
Apollo har riktiga fladdermus öron alltså.. ser helgalet ut ;D
_
Gud vilka sötingar! :D
#19 ja, haha, han är inte den enda i kullen med sånna öron X). VAd fin han har blivit, han liknar sin choklad brorsa Aragon väldigt mycket :)
#21 jaså, du föder upp fladdermöss alltså.. fel av mig- ja trodde det var en hamster *ler*
Skämt å sido, super fina är dom båda två. Hanen mer försiktig än honan, men båda underbart goa!! Så glad över dom! 
_
Hittade världens sötaste bild i min kamera.. jag har tydligen bara fotat och fotat, å nu när jag kollade på bilderna i datorn så blev då jag rörd iaf…
såna här bilder får mig bara så sentimeltal…
_
#23 Haha, sötnos<33
Lite nya bilder på lill tjejen som snart skall gå på dejt med Kanel (silverchoklad LH) 
På jakt efter käk! ;o)
*Lite för mycket av det goda?*
* Lite för besatt för sitt eget bästa? *
*mufflan*
_

naww vilka sötisar! :D<3
#26 tack! 
_
Jag är helt kär i Apollo 

/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Gud vad fina dom har blivit, jättesöta är dom :). Har du tänkt att ställa ut dom någon gång? :)
#30 ja visst är dom, såå vackra :) bor tyvärr för långt bort för att ställa ut.. annars hade jag inte tvekat!
_

vad stora å fina de blivit.