Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 887 ggr
teddybaby
0

Tips! Föreviga vackra stunder i en bok.

Alla här inne är ganska duktiga på att föreviga fina eller roliga ögonblick av våra hamstrar genom kameran. Vissa av oss kanske till och med har ett intresse för just djurfotografering… jag är definitivt en utav dem, men jag tycker mest bara om att fotografera dem utomhus vilket är lite svårt nu under vintern. :)

Hur som helst! Innan era datorer kraschar och bilder försvinner så kanske det är dags att samla ihop en fotobok! Kanske ett sött album för dig och dina djur?

Att erbjuda saker gratis är väldigt populärt just nu för att marknadsföra företag, hos Fujidirekt kan ni exempelvis skapa en fotobok och få den hemskickad gratis. Länk:

http://www.fujidirekt.se/asp/_campaign/icakuriren/index.asp?utm_source=Icakuriren_20090720&utm_medium=Print&utm_campaign=Gratis-Fotobok

Det var mitt tips. :) Nu ska jag göra en egen fotobok!

Odette
0

Tack för tipset!! Skrattande

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

teddybaby
0

#1 No problem! :D *phew* det tar låååång tid att göra! Bakgrund, layout, text och specialeffekter… men det är väldigt enkelt och väldigt roligt!

Tinwe
0

helt gratis!? är det bara frakt då som kostar!? :O Detta måste jag ta mig en titt på! :D

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

teddybaby
0

#3 Det står uttrycklingen inte ens frakt, men jag har själv inte gjort beställningen än så jag vet inte med all säkerhet. :)

Tinwe
0

#4 Min kompis sa att det kostade 5kr per foto sen i programmet.. :/

/Matilda

teddybaby
0

#5 Nej, det ska inte stämma. Kostnad läggs på, men sedan ska det försvinna när du lagt in rabattkoden som finns på sidan jag länkar till. Kolla innan du bekräftar, det ska funka! Vet andra som gjort det. :)

Tinwe
0

#6 Ahaa! Tack då! :D Ska testa senare ikväll då :)

/Matilda

Mexxie
0

jag har testat, SUPERBRA! Ska ta några bra foton och göra nåt.

teddybaby
0

#8 Jättebra!

Att tänka på ni som funderar på detta så om ni går in på länken så ser ni att erbjudandet bara gäller till ett visst datum. Tror det var i slutet av feb någon gång. :)

Mexxie
0

Nu är den klar! Lätt o enkelt var det :D