Irreterande
Jag är elva år, har hamsterungar här hemma, har totalt 16 hamstrar, **och jag har ett stort ansvar
Jag hade inte skaffat hamstrar om jag inte visste att jag kunde ta hand om dem!
Måste bara få säga detta.
jag vet att jag har ett stort ansvar, lixom en säger " jag tycker faktist synd om dina hamstrar " till mig!
Avundsjuk är hon!
IRRETERANDE !**

taskigt att säga så! hon MÅSTE vara avundsjuk! xDDDD
//Anja

hahhha, samma sak med mig nästan, jag är 13 o hade nyss hamsterupf. o några sa lixom: jag tkr nästan synd om dina hamstrar.
Det är inte synd om dem så länge dem sköts och mår bra x) Då handlar det bara om folk som är väääldigt avundsjuka! ;)
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Beror väl lite grann på hur "diskussionen har gått", nu vet jag ju inte vad det handlar om.. men folk har ofta olika uppfattningar om saker och ting oavsett ämne eller ålder, så vad gäller djur.. så länge man själv tar hand om dem så man kan ha gott samvete så. Får väl folk säga vad dom tycker.. Men bra kritik kan man ju alltid ta till sig om det handlar om att lära sig nya saker osv, men rent ologiska kommentarer som kommer "från ingenstans" klarar man sig gott utan..! :P
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
¤4 Håller med till max! :P
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

jag frågade om hon ville komma och kolla på mina hamstrar..
( så började det..)
kom hon och tittade på dom då? Förstår inte riktigt tråden :P
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Jag tycker tråden är lite onödig.

Varför inte låsa tråden då? o.o

Förklara gärna hela händelsen, vad hände?kom hon och tittade på dina hamstrar?Varför tyckte hon att det var synd om dem?pga av din ålder?
Lättare att ta ställning till vad som hänt om man vet mer:)
#8 Jag råkar inte vara medarbetare^^.
#10 precis..
annars förstår vi ju inte vad det handlar om. Den kanske inte är så "onödig" som den verkar men då får du nog allt utveckla dig lite :)
_
#12 Ja, det vore bra.
Om en tråd är "onödig" eller inte kan vara lite svårt att avgöra om man är elva år. ;)