Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 1150 ggr
[Sniff]
0

Min hjälphamsterXD

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår skulle Hani vara snäll och hjälpa mig med några saker. Han var jätteduktig på att byta lampor i akvariet:D Men han ville inte vara med på bild, han kanske tyckte att det var opassande för en hamster att hjälpa till hemma… XD

[Sniff]
0

Hani springer ivägXD

[Sniff]
0

Och sen skulle han göra min engelska läxa… Sa han, men han ville nog inte det egentligen, för han smet iväg när jag sa att han hade stavat fel…

Solan1976
0

Ha ha, va gulligt skrivet… Skrattande

[Sniff]
0

Men till slut fick jag honom att stanna kvar och skriva klart. Jag fick muta honom med godis, men han hade faktiskt lovat att göra det… Dålig stil eller vad?! XD

[Sniff]
0

#3 Tack;) ^^ :D

BMEXX
0

Sötunge.. antar att han har blivit bättre nu(såret) :D

// Pabblo

Odette
0

Ja men även engelska glosor kan va svårt för en hamster, bra att du gav han en liten belöning som motivation ;o)

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

UlrikaD
0

Äsch, engelska…vänta tills det blir dags för honom att hjälpa dig med tyskan. DÅ kommer det att krävas godis!Flört

[Sniff]
0

# Tack:) Jo, det är mycket bättre, det har läkt:D (Nästan iaf(A))

Odette
0

eller turkiska, fjäril på turkiska heter Kelebek, sköldpadda-kablumba, navel- göbek, katt- kedi, hund- köpek, häst- at, bil-araba, äpple- elma, banan-muz, päron - armot.. sådär, nu har alla hamstrar Och ägare fått en liten turkisk lektion haha Cool

Märks att jag lärt mig de Viktigaste orden va.. så som navel hihi

Adolfen går i sin mammas (mina) spår- han kommer nog också bli lokalvårdare när han blir stor Skrattande

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

SandyCipper
0

Roliga bilder och rolig text !!!! :)

[Sniff]
0

#10 De orden kommer du ha stooor användning för;)