Hamster iFokus

Hamster

Etikettoff-topic
Läst 1321 ggr
Mexxie
0

Medlemsbyte.

Jag har nu bytt medlem från Musse05 till Mexxie.

Jag har läst i reglerna någonstans att det står att man bara får ha ETT konto, och det har jag ju, så det borde ju inte vara mot reglerna att byta.

Så jag är samma person, fast med annat namn bara.

Jag bytte för att många börjar kalla mig Musse, och för att det är efter mitt marsvin, som dog nu i september.

Jag heter som sagt inte Musse, utan Michaela.

Annars är jag samma person som vanligt.

Kommer även hänvisa till detta om någon säger: "Du har ju samma Avatar och bild som Musse05"

Det är ju jag som fotat dem^^,

Det var bara det. Jag vill alltså att ni inte kallar mig Musse längre, snälla.

Det var det.

//Michaela.

Mexxie
0

Glömde också att tillägga att min hamsteruppfödning heter Mexxie, så att man kan dra paralleler, som tex. Royalz, Imasy, Be-Bobz, Tazzar osv.

Odette
0

Oh, bra att du säger det så man inte blir helt koko i bollen Skrattande fick just en väldigt ful idé.. jag borde ju egentligen kanske bytt till mitt prefix/uppfödarnamn Exentrions.. Men jag vill ju heta Odette - så då skulle ja kunna döpa om mig till Exentrion's Odette haha, fatta vad invecklat att vara uppfödare till sig själv Förvånad Det funkar ju inte *skratt*

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Mexxie
0

#2 Haha…. X)

Odette är fint, jag skulle kunna tänka mig att heta det. Men det är så jobbigt när någon säger: "Tack Musse." "Hahah! Musse du är så rolig" osv.

Odette
0

#3 hihi, ja men dom kanske inte vet vad ett "nickname" är :-p men mexxie blir bra vilket som :)

_

SandyCipper
0

Jag heter " SandyCipper " för att mina äldsta hamstrar heter det. hehe :)

Sloj-border
0

jag måste ha de sjukaste namnet på hela iFokus!! -.- fattade inte hur jag kunde döpa min användare till de! :'o jag har ett akvarium med slöjstjärtar=sloj och så har jag en borderterrier=border
= Sloj-border xDDDD HAHA!

MaaariaS
0

#6 Den var rätt bra,fint namnFlört

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Mexxie
0

#6 Äntligen förstod jag varför du hette Sloj-Border!!!

Jag trodde att det var för att du var typ muslim och hade slöja, och så tänkte du skriva Sloj-Broder men det var typ upptaget X)

Tinwe
0

#6 Nu fattar jag då varför du heter som du gör :D hahaha xD

Jag heter Tinwe eftersom en av mina hamstrar heter Tinwë :D Tinwë betyder "sparkle" (engelska) och är alviska :)

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

indaa
0

mitt namn känns ganska logiskt, heter melinda och kallas inda.. så.. därav mitt medlemsnamn.. ^^

teddybaby
0

Då vet vi!

Haah mitt namn är lite knasigt, men min älskade teddyvädurskanin heter Baby så… Skrattande

Odette
0

#8 haha, nej va gulligt.. där ser man hur "felaktig" bild man kan få av en person bara av ett nickname :-D

_

pigelina
0

Bra att du skrev det så vi vet:)

heter Pigelina för att min kaninuppfödning heter det, och kommer från början från min älskade lilla kanin Pigelin ;)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Sloj-border
0

#7 HAHA! (tack) Det är det fulaste namnet ever! jag gjorde  användaren för bara ett år sen och så heter jag något så töntigt! HAHA! xD

#8 MEN GUD!!!!!!!!!! XDDDDDDDDDDDD HAHAHAHAHAHA!!!! jag är allt annat än muslim! HAHAHAHAHAHA xD jag dör ! :P (inte för att jag har något emot muslimer! så ni som är det får absolut inte ta illa upp!)

Charlie2006
0

Jag heter Charlie2006 bara för jag hade en hamster som hete det :P, men ska nog bytta namn.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

EmElton
0

Jag heter EmElton för att min hamster heter Elton (Sir Elton John) men Elton var upptaget och mitt namn börjar på Em (Em-elie) = EmElton
Ehhhmmm… Elton är alltså INTE iden till namnet xD