Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 907 ggr
[Tovab]
0

Hane till Gnutta

Hejsan :)

Söker hane till Gnutta. Hon är "parning

sklar" i mars/april. Hon är svart skp/vit, rex korthår satin. Hanen får alltså inte vara rex eller satin :) Har du en hane som du skulle tänka dig låna ut ett tag för parning? Skriv isåfall lite om hamstern här i tråden och släng in en bild också :D Vill ni veta mer om Gnuttas bakrund så PM:a mig

Mvh Tova & Gnutta

Tinwe
0

Vart bor du? :P Fast tror inte man ska para bandat med skp va? Har bara en Sg bandad LH hane tillgänglig … x)

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

[Tovab]
0

#1 sundsvall :) tror inte det, har för mig att det kan bli för vitt då ;)

Tinwe
0

#2 ah okej :)

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

Odette
0

Jag kanske har något att låna ut, bor i Lycksele men har en syster i Kramfors.. problemet är bara att jag kommer behöva mina avelshanar här hemma den perioden :-/

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

[Tovab]
0

#4 har du någon som blir över eller som  kan ta en extra runda kan du ju höra av dig ;) Skulle så gärna vilja ha ungar efter henne. Hon är så underbar och fin :D

MartaEvelina
0

Jag har en hane som jag jätte gärna vill att han ska bli parad SNÄLLA VÄLJ MIG!

MartaEvelina
0

jag vill inte längre jag bor utanför stockholm och du i sundsvall fast jag bodde i sundsvall när jag va mindre men de va verkligen synd:'(

[Tovab]
0

#7 dom kan ju åka en bit ;) Men det var lite synd, men hoppas du hittar nån i närheten då :)

MartaEvelina
0

jag har letat i 2 månader nu:(

Odette
0

Ja jag har ev. köpare sen i Sundsvall så det är inte helt omöjligt att jag kan låna ut en hane för parning då- kan man mötas upp i Kramfors så är det inga problem! har som sagt min syster där så det löser vi oavsett om jag tar med bäbbar dit eller inte :)

Den hane som ev.kan vara av intresse är väl Kanel.. han är silverchoklad långhår. Den andra hanen jag har är satin så då är det Kanel kvar om du är intresserad :) Finns bilder på honom på min hemsida, www.exentrions.weebly .com

Skicka ett PM om du är intresserad, jag försökte para honom med en flicka här hemma nu ikväll men han fattade inte vad skulle göra haha.. men kommer han bara på vad det går ut på så äre bara å köra på Flört

Stamtavlan på honom har inte kommit än, men jag har hans närmsta släktingar på hemsidan :)

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_