Far&Son bilder!

Fina sötnosar, kul att ihopsättningen har gått bra :D
Jag vet inte om jag är ute och cyklar nu, men vad jag vet så bör man skala äpplena innan man ger dom till sina små.
Rätt mig om jag har fel.
Aw, så söta. Vill också ha dvärghamstrar i stället för min guldhamster Chicko! xD

#5, joo man ska nog skala dom :o
Det får jag allt börja med ! :)
#6 istället för din guldhamster? eh.. menar du att du skulle kunna byta bort honom ? :-/
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

#8: Klart inte!:] Men när han inte lever mer sedan, ska jag nog skaffa dvärghamstrar. Men nu nöjjer jag mig med min lilla prins jag har hemma sålänge :]

Du Steyla, jag har några bebbar här hemma till salu ;)
#11: Okej, men jag ska inte ha några nya hamstrar. Räcker med den jag har nu, och eftersom jag är nybörjare på hamstrar (fick min första i oktober), ska jag nog vänta och se. ;] Dessutom tycker min mamma att inga djur ska komma in i huset mer.. :P

Okej ^^
Japp! :] Men vi kan ju snacka över msn ändå? Jag vill gärna se bilder på dem ^^,

Sorry, jag ger inte ut min MSN ;)..
säg till så kan jag lägga ut bilder här :)
Fast hur gammal är du ? :P

Jag är 12, fyller 13 snart :) Har alltid varit intresserad utav gnagare. Speciellt hamstrar och kaniner ;]
#10 okej, då förstår jag. Lät bara lite hemskt men då e jag med :-)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_