Bebis Bilder

Dom är så jävla söta <3
Jaa o¨ch nu har dom börjat bli super busiga!

Hehe, mina är sjukt pigga. Dom rymmer hela tiden så Kalashnivik får noja! Tyvärr dog den minsta(Claudushka) idag :(
men guuuuud! sööötisar!!
släng upp fler bilder sen!
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Sötisar! Synd att du bor såååå långt bort, annars hade jag gärna köpt av dig.

ÅHH! nu blev jag jäklit sugen på 2 småttingar! :OO
#6 Jag lovar ;-P
#7 Ja det är synd, var bor du någonstans?
#8 Dom är jätte pigga och busig, ny dag nya äventyr tycker dom (men det uppskattar inte mamman) hehe
#9 Västmanland. Det ligger i mellersta Sverige.
Oj ja det är ju en bit :/
Jag flyttar upp till Norrköping efter sommaren (haha helt OT men det blev bestämt precis så jag börjar redan bli nervös)
Jag ska para min mandarin innom en snar framtid också så vi får se om det kommer ut lite andra bebbe bilder snart :)
#11 Norrköping kan vi ta oss till eftersom vi har släkt där.
Jaha okej, Jag ska börja på en skola där så ev. så åker vi upp på öppethus innan sommaren
Kanske kan kolla på om du har vintervit där då….
Tyvärr så har jag ju ingen stamtavla på mina och jag såg att du har det på alla dina :/
Jag har ingen stam alltid…jag har ex. Joline som saknar stam. Det spelar inte någon roll om dina vintervita är fina och saknar stam. Tycker dina var bättre agouti än mina här hemma.
Jaha ja men vad roligt :)

Sååå Jävla sööta :D
Jag har fem stycken som inte är tingade ;)

Jag har 2 som inte är tingade;)
Jag får inte skaffa fler :/
Synd att du inte bodde i Norrköping nu, i helgen har vi ärende dit…Dom är sååå söta.

#22 åmen gud så fina! <3
#23 Ja det är ju lite synd, jag har lagt ut en annons på djurtransporter.ifokus så vi får väl se ;) OM vi skulle lyckas fixa transport; vad är du i så fall intresserad av? (:
Jättegulliga!
Tre kvar att tinga ;)

vilka sötisar!!!! :D
//Anja
Kram!
Så söta! Och dom är IDENTISKA med Luna här hemma!
aaw, men ni kanske kan lösa det! (:
kram

#37 där ska stå VI hehe
Vad roliga med allas hamstrar, det skulle vara kul att se om några av mina ungar kunde få "HIF hem" för det är ju mycket enklare att följa dom då :)