Välkommnar min lilla (stora) Bejla!
I söndags kom den här lilla figuren hem till mej :) jag åkte 73 hela mil för att hämta henne ^^ (hon kommer från NinniH här på iFokus :))
Det här kommer vara en bildbombstråd på sötnosen :)
(dom första bilderna har jag knäppt på henne med mobilen när hon var i buren, men jag ska ta ut henne idag och fota henne med systemkameran.)
Härligt att du har en ny liten ängel att ta hand om, hoppas verkligen det ger dig stöd. <3 :)
Lillsnuttan. =)

Jättesöt!

#4 ja! tack! :)
73 mil var ingen dålig sträcka för en hamster
men det var det säkert värt - hon är jättesöt! 
Vad skönt att du har henne iallafall! Grattis!:D Lycka till med söttösen nu;)

#6 haha nä :P men mamma och pappa tyckte ju så synd om mej mm.
#7 ja! tack! :)
En riktig sötis =) Hur bor lilla Bejla?
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/

#9 eftersom jag hämtade henne så snabbt så hann jag inte fixa något större än 60 L.. men min granne skulle titta i deras garage om dom hade ett stort akvarium som jag kunde FÅ!(för dom har hafft fiskodling men lagt ner allt och då hade dom ett på ca 200) :D annars ska jag köpa ett på 200 L :)

fick reda på att grannen hade ett större akvarium (jag vet inte hur stort men hon var och tittade på Bejla igår och hon sa att det var större) som jag ska få GRATIS! :DD

Mycket fin
Medarbetare på Chinese crested ifokus.

PUSS!
Kan väl lugnt säga att du inte skämtade när du sa bildbombstråd

Helt underbar är hon
grattis
Medarbetare på Chinese crested ifokus.

#27 haha nää :P ja hon är verkligen underbar!
tack!

det var allt för ikväll :) godnatt!
Åhh, vad söt hon är! Men det var nog henne jag såg, för det borde vara du som såg till att även jag fick hem en liten sötnos, och slapp åka 73 mil
Hon har verkligen fin färg! O en än gång, Tack så mycket för hjälpen!

Hon är supersöt! Bejla var min favorit i den kullen faktiskt. Så roligt att hon hamnade hos dig. Då kan man se fram emot massa bilder framöver.
Hon är jättefin! :D Ser fram emot fler och fler bilder! :] <33
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Supersöt
Ser fram imot mer bilder:P
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Vilka härliga bilder! 

hihi tack :D ja det var jag som hjälpte till och hämta din sötis^ han var ortoligt söt! ^^ han ser ut som en liten mullvad

#37 tack :DD ja hon är välding fin och mysig! <3 ja fler bilder kommer! 
#38 tackk! :D<3 ja mer bilder på sötsen kommer
#39 tack :D mer bildbomber kommer :D
#40 tack :D men jag tog dom bara som hastigast (för det vart så sent) så jag hann inte ta så många bra :/ men mer kommer :))
#41: Bilderna är ju betydligt bättre än mina.
Här gäller det att sitta och "lurpassa" och försöka hinna ta kort när de stannar upp en längre stund, eller tvättar sig.
Ska bli så skönt med en systemkamera igen sen och slippa den sega kompaktkameran. 
Alltså gud vilka fina foton du tar! :)
Jätte söt liten tjej ^^
Men åååh vad SÖT! En liten nalle. :') Hon har väldigt coola färger i pälsen… själv fick jag min älskling i lördags! ^^

#42 nä inte bättre än dina! :O Ja det är väldigt bra med en systemkamera! :) fasst ibland dampar den när dom sittar helt perfekt! -.- xD
#43 tack så mycket! :DD hihi ja hon är en liten sötnöt! ^^
Sötunge, bild #3 ser då komisk ut.. kraschlandning!
// Pabblo

#46 haha ja! hon trodde att det var en grotta eller nått så jag inte kunde se henne

åhh sista bilden är fantastisk…
Akta bara så ni inte har hål mellan soffkuddarna så hon kommer emellan och in i själva soffan *ryser* Det hände hos oss…
Super fina bilder! Gillar din kamera
ser ut som att din syster har lite silver i håret eller är det min skärm som luras? Dom var väldigt fina ihop iaf 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

#48 hihi tackk :D närå dom går inte dit :))
#49 hehe inte jag -.- jag vill ha en ny ! :/ hon har inte "silver" i håret men hon har askblond hårfärg :P (asså färgat) haha ja dom passade ihop! xD

Nu kommer bilder från igår kväll! :)

Hon ser stor ut i kroppen, typ det dubbla av en av mina honor.. 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

#58: Hon brås på sin mor. ^^

hej! ^^
(det är skönt att ha iFokus plus så bilderna kommer direkt i inlägget nu! :D)
//Anja

mums!;P
// Pabblo
Buskottan. 

#69 mmmmm! toaborste!! :D xD
#70 jaa! ^^
//Anja
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/