Bästa köpet på BrommaZoo
Hej!
Ska till Stockholm imorgon och då till BrommaZoo och tänkte gå runt och kolla om jag hittar något till Totte.
Så nu undrar jag om ni har några "bra" saker som ni brukar köpa därifrån eller helt enkelt vad erat "bästa" köp var från den affärer. Något speciellt som är billigt där etc?

Mja tycker det mesta är bra där så det är bara o gå dit & kolla :)
Fast det finns ett par gula hamster toalätter som jag tycker e riktigt häftiga ^^
Dom har billiga Nobby-hjul.
#2 Nobby hjulen är väl dom gula?

bromma zoo äälskar jag! :D dom har så himmla bra o billiga saker!
// Elin
www.Duettvagenskaniner.webs.com
Medlem i Wienerteddy klubben!
Så nu har jag varit där och instämmer med att de har billiga saker, inte bara till hamstrar utan till de flesta djuren.
Men jag köpte mat, olika sorters godissaker, en ny toalett och en träleksak ^^
Vad man blir sugen på att åka dit. :)
Hihi =D
vill att de startar en affär i kalmarområdet!
Mvh
Mig

igår fyndade jag på bromma zoo. först hittade jag en kupong i metro om att handlade man för 500kr så fick man 100kr i rabatt mot kupongen.
det jag köpte var flera paket kräckers,de hade fyra paket för 40kr.
träbroar för 29kr, den modell med grenar som böjs till bro.
sen hade de en hamstermat för 19kr påsen ett nytt märke.
sen köpte jag en ny borste till ztecie, hunden, för 29kr, funkar även till lh hamster.
och så köpte jag en stor säck hamstermat.
såg en massa stora billiga burar också en stor duna aktig för 550kr och en lika stor med galler för ca 650kr (hoppas jag minns rätt)
en massa söta hamstrar hade de också
. köpte ingen fast jag var nära. behöver en ny kh hane.
Var i Stockholm är det? Ska dit snart och blir lite sugen nu^^

I Bromma, vid köpcentret. Jätte stor affär :)
Okej:P Tack;)

http://www.brommazoomarknad.se/
här hittar du adressen samt vägbeskrivning i högra hörnet
Tack Zheverez! :D
#9 vad hette den maten?
Mvh
Mig
Var in där oxå sist jag var i STHLM, Prestige hamstermaten kostade bara 39.90, häruppe får man ge 70:- för samma märke. Alspånet kostade 199:- för 100 liter, härhemma kostar samma säck 259:- Jag såg den snyggaste gula kh hane jag sett på länge, med bra svärta. Såg även en riktigt mörk silvergrå satin hona kh, blev sugen att köpa någon av dem till sällskap men avstod.
#16 här nere i småland är det 99kr säcken. men här finns den typ aldrig inne istället.
Mvh
Mig