Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 857 ggr
musse05
0

Din favorithamster

Har du någon favorithamster? En hamster som får extra mycket gos osv. Berätta!

Odette
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min favorit hamster är den som (tyvärr) alltid sover, Kjell-Yngve, hon har en egen tråd här

Varför hon är min favorit? Jo, hur goa och fina de andra än må vara så är det Kjell-Yngve som på nåt vis bara.. gått in i mitt hjärta. Det finns ingen gulligare och lugnare än hon. Hon är bara så seeeeg *hihi*
Det är tack vare henne jag fick upp ögonen för hamstrar, önskar att jag kunde klona henne tio gånger om, då hade mitt liv varit fulländat Skrattande Men tyvärr har hon svansknyck så det blidde inga bäbbar efter henne..
Hon fyller 2 år till sommaren :)

Kommer göra så ont i hjärtat den dagen hon lämnar mig!!! Gråter

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Charlie2006
0

Min favorit hamster är Sam. Han är min favo för att han alltid är på bra humör oavsätt sitvationen, även har han aldrig bitits. Sen när jag kommer in i mitt rum (om han hör mig då) så ställer han sig på bakbenen för att jag ska ta upp han. Fyller 1 år till april så jag hoppas han får vara med ellerfall ett år till Glad. Var tänkt att jag skulle para honom men då han har allergi och inte är så snygg avelsmäsigt så får han inte bli pappa. Men älskar han lika mycket för det ;).

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Castanj
0

Min är lille Iceman, man kan ligga på rygg i ens hand (utan att man håller i honom) i typ 384734894569 år ..

Det enda man inte får röra på honom är magen! Då nyper han en lite försiktigt i fingret .. x') <3

Han är pappa till tre underbara ungar, Breaking dawn, New moon och Twilight.

91Marran
0

Min favourit är Skolans förra guld, Valnöt. Pajen Piff är också en Favourit, men ingen av dem lever längre. :´-(

Mvh
Mig

[NinniVivvi]
0

Min favorit är min första hamster Vivvi. Hon blev tam jättefort. Hon bet mig aldrig förutom när hon dkulle fram… När hon sprang i soffan och man satt ivägen började hon putta på en och om man inte flytta på sig så bet hon till som om menade : Ur vägen! Hon var min lilla buse. Saknar henne!Gråter

071227 - 091202

Zvintos
0

Kors i taket så nej, har ingen direkt favorit bland mitt lilla gäng.
Alla mina är lika speciella för mig. ^^