Ska bli med Robbe!
På Tisdag får jag hem en robbe hona! Namnförslag?
Bilder kommer på Tisdag kväll-
Åh vad kul! Grattis! :D
Hmm.. Har många namn på lager, men ett jag verkligen gillar är Tindra :D Lättare när man ser en bild.. :)
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

Grattis! Men varför bara en?
Var kommer din tös ifrån då? Ser fram emot bilder.
Ska köpa en kompis till henne senare i veckan.
Och hon kommer från en privatuppfödare i Eskilstuna.

Det är en robbe-boom på gång nu tycker jag.
Tänkte ifall våra kom från samma ställe, men mina bodde inte i Eskilstuna.
Oki.
Mini kommer hon få heta.
Gulligt namn =) Och den andra Maxi?=)
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
#8 Kanske det…sött det med. Ska ju köpa hane framöver med. Tanken är att jag ska börja med Robbar i min avel.

jag vill att den ska heta Kiri<3
#10 Ja, jättefint! Ska fundera lite till. Får hon en kompis i veckan så kan jag ju döpa henne till Kiri.

tack Kiri verkar så gulligt<3
Hur många dvärgar har du egentligen? 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Ja, Kiri och Mini passar ihop tycker jag.
#14 Håller med! Hade inte valt bättre namn själv ;)
/Matilda
#13 Det du
…hihi.
Nä, skämta:
Vintervita 8st vintervita om jag räknat rätt och snart 2 robbar.
Nu har jag hittat en uppfödare som jag tingat en hona till av! Den 9 feb ska hon hämtas om allt går bra.

#18 Då måste det vara från samma som mina. För mina små är redo att flytta den 9:e.
#19 Bor hon i sthlm?

#20 Ja.
#21 Då är det syskon! Vad världen är liten.
Ja, jag måste ju säga att dom var otroligt söta…fick bild på dom nyss-

#22 Jag med.
Jag ska ju ha två honor (en husky och en agouti) ur en kull som är lev.klara nu och sen två stycken ur denna sista kullen. Sen får jag hem allihopa den 15:e.
haha ;-D ja men då var det inte så farligt, har sett så många trådar av dig här på hif så ja trodde väl det var snarare upp mot tvåhundra st haha, nä men det är bra! Kul att det blivit mer dvärg trådar, känns som att det mest var Guldar här förut så nu känns det mer jämnställt 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#23 Vad spännande. Då kommer det bilder här på hif på flera av dom ju.

#25 Japp. Förhoppningen är ju att några ska kunna gå ihop med mina två agouti-pojkar som jag har hemma redan. Vill ha en liten flock.
#26 Samma här, så jag bokade 2st istället…så dom blir 3st i en flock.
Kiri och Kelli kommer dom två nya heta. Så Mini ska få sällskap.
Någonstans i högen ligger Kiri och Kelli, samt Ulrikas bebisar. 4st Agouti och 3st Husky fanns det.
naej!! söt nötar!!
_

Ska bli spännande att få hem dem!
#31 Sitter och rullar tummar, tiden går ju såååå långsamt när man väntar. Jaja, tur man har pluggande att göra under tiden.

#32 Du får ju ändå hem dina tidigare. Jag får vänta ända tills den 15:e innan jag får möta dem på centralen.
#33 Oki. Men då får jag bildbomba dig med dina sen då? Kommer med all säkerhet ta bilder på kullen innan jag sticker hemåt.
#29 Nej så små och söta! :O Helt bedårande! ;D
/Matilda

#34 Det får du gärna göra såklart.
#36 Jag gör så.