Omparning
Hydra ska paras om eftersom hon inte blev med kull nr 2. Det har nu gått lite mera än 4 veckor sedan kull 1 kom och då borde andra kullen ha kommit redan.
Jag och döttrarna ska överlägga lite vilken hane vi ska ta…vad tycker ni?
Dessa hanar har jag:
Mollgan, agouti (pappa till kull 1)
Pixel, sapphire (pappa till indiankullen)
Pixel, sapphire! För att han är mitt älsklings dregel objekt
Observera att jag inte är insatt i färgerna på dvärg, ja tycker bara han är snygg 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#1 Tack! Mina döttrar tyckte vi skulle ta samma hane igen eftersom Pixel dels gått in i rejäl vinterpäls nu och sen för att vi vet att Mollgan och Hydra är kära i varandra. hihi…så nu har dom fått träffa varandra och dom har till och med parats lite. Förhoppningsvis kommer det bebisar om ca 18 dagar.
Gått in i rejäl vinterpäls- vad innebär det? Tar det på krafterna då? Ingen koll på sånt vettu.
Men det blir nog bra vilket som, får hoppas dom nuppar ordentligt nu då hihi
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#3 Nuppar…hahaha! Det lät kul.
Ja, jag hoppas också att dom ser till att få till det nu. Rejäl vinterpäls= näst intill vit hamster. Han är inget sugen på att göra bebisar då troligtvis.
hehe okej, så när dom byter päls är dom mest fokuserade på det elelr hur man ska säga 
_
Det har med hormonerna som förändrar pälsen att göra, en del kan visserligen få ungar trots vinterpäls men det hör till ovanligheterna.
#6 låter logiskt. Tack för svaret. Å lycka till me nuppandet hehe..
_

Ja, då finns det väl inget annat att välja på, så då röstar jag Mollgan då… :P
Tack båda två! Jag såg nyss att dom sov ihop, så dom är trygga med varann i alla fall.

Hoppas att det kommer fins småttingar! :D
Lycka till! :D Hoppas på många sötisar! :D
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Tackar!
Hoppas på många små pluttar :)
// Sofia

Lycka till!
Tack Castanj och Roxie!
Här kommer ett par bilder på kärleksparet.
Visst är jag fin?
Middag för två
Men älskling, sluta ät och kom och gosa istället.
#16 ursäkta, en liten dum fråga bara… Smälter den inte inomhus?
hihi
(sååå underbart fin!)
_
Smälter?
Tack för komplimangen i alla fall…

#18 Tror hon menar att den ser ut som en liten snöboll. Och jag håller med. Helt bedårande.
Tack Ulrika!
Men nej vad söta dem är! :D Håller med om att den ena liknar en snöboll, fast snöflinga låter bättre 

/Matilda
Ja jag tänkte på en smältande snöflinga, en sån där vacker som bara dalar ner från himlen…
_
Men vad goa ni är!
#22 Haha ja :) Dem är allt vackra! :D Sen glimtar dem till när solen skiner igenom dem. :D Som ögonen glittrar på hampisen 
/Matilda