Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 1911 ggr
Superstars
0

Dubbel-Knut ? Vinezaa

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu skall Dubbel-Knut bli pappa då! Tidig morgon parades Dubbel-Knut och Vinezaa… Hoppas på fina Lh ungar inklusive REX.Glad

SandyCipper
0

Gud vad söta dom är! Det kommer bli söta ungar Skrattande Ska följa trådarna ^^

Tinwe
0

Vilka vackra föräldrar! :D detta ska bli spännande :D

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

Lole
0

fina föräldrar, det blir nog fina ungar också!! :)

[Sniff]
0

Hoppas allt går bra:)

Sunrise
0

Grattis! Hoppas det går bra. ;)

Zheverez
0

skp,er får du också då mor är choklad skp vit.

fina lh får du garanterat.

blir det knopar som tema (knutar)?

mini knutar Skrattande

Superstars
0

Denna kombination var perfekt. Båda föräldrarna har ett utsökt temperamenr. Så ungarna kommer att få personligheter som heter duga. Samt suverena färger. Skall bli kul att se färgerna av dessa 2. Men ängla-ungar kommer de att få.

#6 Knutar haha njä. Det recker med en Dubbel-Knut. haha Temat blir nog kanske heavy metal grupper hehe åtminstone på hanarna. haha

Sunrise
0

Kan du inte ha en tema-tävling?

Superstars
0

#8 Jo det skulle man ju kunna. Men jag brukar inte använda teman så mycket. Det finns tillrekligt av kändisar,filmer och musikband för att få fram namn till ungarna.

Så antagligen kommer det att bli namn på hanarna som t.ex Paul Stanley, Gene Simons, Ozzy Osbourne, Metallica mm.  Honorna så blir det väl troligen namn som Heather Locklair, Pamela Andersson och  Kath Von D för att ge några exempel! Vår uppfödnings namn Superstars Hamsters säger ju allt. hahahaSkrattande

Roxie
0

Sötnosar :)

// Sofia

Superstars
0

Idag har Dubbel-Knut blivit pappa och Alladins Fievel  och Snartuckna Stina faffa och fammo.Vinezaa och Knut fick 6 fina bebisar idag. Skrattande

Castanj
0

#9 En häst på ridskolan där jag rider heter Ozzy osbourne, haha x')

Superstars
0

#12 hahaha det var ett namn jag hade tänkt ge till en av hanarna i kullen om det finns någon hane där…Skrattande

Castanj
0

#13 Kör på det, jag tkr att det är ett kanonnamn! ;D

Sigriiid
0

6 bebbar e ju perfekt! =) Lagom många!

Grattis grattis! =) Ska bli kul att se bilder på de små då de har vuxit till sig lite!

// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/

Superstars
0

5 bebisar kvar! Vinezaa tog bort en under natten eller tidig morgon. Antar väl att den var svag och sjuk. Alla 5 bebisarna mår bra. Årminstone när jag sisst såg dem när jag vaknade och gav Vinezaa mat.Glad Tyckte dock att jag såg en choklad skp/Vit i högen. Är inte 100% säker ännu eftersom de inte har så mycket hår ännu så att man vet säkert.Glad

Superstars
0

En nyfiken mamma Vinezaa som funderar vad jag gör.

Odette
0

men ååh.. bäbis bilderna på Dubbel-Knut när han var liten e ju sjukt gulliga.. alltså de på din hemsida. Kan du inte slänga in dom här Flört

Låter som det här kan bli en riktig dregel-varnings kull! super fina föräldrar Skrattande

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Schniigel
0

Fy vilket underbart namn! (Dubbel-Knut)

Superstars
0

Pappa Dubbel-Knut som liten bebis. Fotograf Johanna NordlingGlad

Jag har förstorat bilden på Knuten lite grand. Men alla bild krediter går till Johanna som är en så otroligt duktig fotograf.Skrattande

Superstars
0

Här är bilder på Dubbel-Knut och Vinezaas 5 små bebisar. 2 Dagar gammla.Skrattande

Superstars
0

#18 haha ja det kan finnas risk för det!  FlörtSkrattande

Tinwe
0

#21 Aww, sötipöti! :D

/Matilda

SandyCipper
0

Önskar dig lycka till med kullen :)

Superstars
0

Ungarna 3 dagar gammla. Alla 5 växer så det knakar. Vinezaa är en mycket duktig mor.Glad

Superstars
0

Tycker mig dock se en Silversvart skp/vit. Svårt att säga än så länge. Vilka färger gissar ni på?Glad

Superstars
0

Ingen som vågar ta en gissning på vad färgerna blir? Här kommer fler bilder! Knuts och Vinezaas ungar är idag 5 dagar gamla.

Superstars
0

Skrattande En till

Superstars
0

-

Superstars
0

Glad

Superstars
0

Mamma Vinezaa i boet tillsammans med sina ungar.

Superstars
0

Idag slog det mig vad en av Dubbel-Knuts söner skall heta om det blir en silversvart REX i kullen. Han skall isåfall få äran att bära namnet Dubbel-Knut JR (JUNIOR). hahaha.Skrattande

[MissDiss]
0

#32 Det var gulligt :)

Tinwe
0

#32 Låter jättesött! Min pojkväns katt heter Junior, och det är väldigt gulligt tycker jag ! :D Kul att säga det med Tungan ute

/Matilda

Superstars
0

#34 Jag hade en viltfärgad kanin en gång som jag döpte Junior! Hans viltgråa son fick namnel Little-Junior.Skrattande De hade samma vita fläck på sin näsa!

Sigriiid
0

Oj vad sugen jag blir på bebisar när jag ser dina bilder… Även om de inte e så roliga nu så har man ju allt framför sig… Åååh, hampisar e så mysiga!! =)

// Emmily

Superstars
0

#36 Jo de gör ju inte så mycket än diar änsålänge och skuttar lite i boet. Men om några dagar så kan Vinezaa börja få chow med sina ungar när de börjar göra små utflyckter utanför boet. Ja hamstrar är absolut the nr när det gäller gnagare. Skulle inte klara mig utan hamstrar. Skulle bli rent av tokig.Skrattande

Sigriiid
0

Usch, ja! Det är ju så underbart när ALLA går iväg samtidigt och mamma hamster jobbar för att få in alla. Så söta så =)

Då vill jag se en massa bilder ^^

// Emmily

Superstars
0

#38 lovar att ta en massa bilder på dem då.Glad