Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 4417 ggr
SandyCipper
0

Hamstrar kan visst HOPPA!

Ni som inte tror på att hamstrar kan hoppa, läs detta!

Min ena hamster Polly, är ganska vild av sig, så om jag sätter ner ett finger upp i luften, inne i buren GÅR HON EFTER DET MED BAKBENEN! XD sen har jag ett rör inne i buren som hon ställer sig på och HOPPAR över 5 cm upp i min hand ! helt otroligt va ! :D

Roxie
0

Jag har en hamster som hoppar. Men bara hon :P

// Sofia

BMEXX
0

Hmmm mina har bara hoppat om de blev rädd för något. Mrbean kan hoppa till bara man råkar nysa, sådan matte sådan hamster;P

// Pabblo

SandyCipper
0

fast mina hoppar Med MENING ^heh¨^

Charlie2006
0

Mina två guldpojkar hoppar också. Flera cm kan dom hoppa asså längd då, och det är bra för att vara en hamster Glad. Men även på höjden kan dom hoppa.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Sigriiid
0

Sigrid hoppar!Tungan ute

Om hon verkligen vill ut ur buren och man står brevid så ställer hon sig på den högst platsen i buren och satsar järnet! En jämnfota hopp på bara bakbenen =) Sötisen!

// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/

Odette
0

ja nog kan de hoppa alltid.. synd man inte haft måttstocken framme då de varit i farten. Tror några av mina flygit en sisådär 3 meter ibland Flört

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Odette
0

Får nog byta uppfödarnamn till Flygande Loppan's…. Förvånad eller så inte hihi

(När mina hoppat har det varit av antingen ungdomlig galenskap eller rädsla för hund så det är inte direkt vanligt förekommande men ändå)

_

Roxie
0

#6 Du kanske bör kolla igenom stamtavlan lite mer ingående. Låter nästan som om

det finns en flygekorre med generna. ;)

// Sofia

Sigriiid
0

#6 Haha! nu är det inte hoppande hampisar längre! De kan flyga också de rackarna! =D

// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/

Odette
0

#8 Tusan också, satte mig ner och kollade stamtavlorna ordentligt nu och i ena stamtavlan står det ju klart och tydligt "flygekorre", jag som trodde det var ett namn *DUH* Bäst att skaffa en bungyjump-lina till de flygande rackarna så dom inte slår sig- utan bara studsar tillbaka till matte. Som en liten jojo Flört

#9 oj då! Kanske borde lagt in det i den "flygande hamstrar" tråden istället för här hihi

_

Sara87
0

Mirella (guldhamster) som jag hade förut brukade hoppa mellan soffan å fåtöljen, kanske 5-10 cm :D