Jag saknar dig Pyret ! <3
Året 2007 fick jag mitt första smådjurs djur. Det var en guldhamster, jag blev superlycklig när vi skulle åka och köpa en hamster till mig. När vi kom in i djurbutiken och kolla på hamstrarna kom en litten gulli nos ut från huset, sedan kom hela kroppen ut. Och då tänkte jag, den där hamster vill jag ha. Sen så sa dom i butiken att jag kunnde få köpa henne och då skrev jag under osv.. Direkt när jag så henne tänkte jag, hon ska heta Pyret. Sen när jag kom hem var jag världens lyckligaste. Jag sat där brevid buren och ville ta upp henne hela tin, men dom sa att jag inte skulle ta upp henne idag och helst inte imorgon häller. Men dagen efter öppnade jag buren och klapade henne frösiktigt, och hon var jätte rädd, men sen efter några dagar/veckor så kände hon igen mig och hon gilla mig. Hon gjorde många busiga saker som tex smita från buren och gå in på toalletten och lägga sig i en påse, losas vara död osv. SEdan blev min pappa och min brorsa alergiska, så jag fick ha Pyret hos min mormor. Efter ungefär ett halv år kunnde dom inte ha kvar henne, så min kompis fick henne. Och varge dag efterskolan åkte jag till min kompis och hälsade på henne. Efter ett tag blev jag och min kompis osams, sen några dagar efter det fick jag reda på att pyret hade rumt, och att dom inte hittat henne…
En idag vänter jag på att Pyret ska komma, men jag har tappat hoppet, jag saknar dig såå mkt<33 kom tillbaka snälla <3333

Vad synd att hon är borta jag gillar inte heller när mina hamstrar springer iväg…..jag vill att dom inte ska springa i väg och det men vad synd hoppas ni hittar henne en dag :P
Totte rymde häromdagen, var borta en hel kväll och vi letade överallt. Tillslut såg vi honom i vardagsrummet 5 timmar senare

Haha busiga Totte men vad roligt att ni hittade honom !!! 

Hon har varit borta i över ett år nästan, :(

:O :O
Shit men hur har hon klarat sig utan mat????
Hur mår hon nu??
Jag tror att hon är död, eller så har din "kompis" hittat henne och vägrar berätta för dig.

Neej vad synd :(

Bara så alla vet; hon är död, min kompis mamma erkände för mig att deras katt jagar möss…
Ni fattar va? :(:(

:( Vad synd :(