Hamster iFokus

Hamster

Etikettandra-djur
Läst 1009 ggr
[Hamster95]
0

Vi sa för alltid

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! En ponny som jag ridit i 2 år på ridskolan kommer att inom kort avlivas  efter att ha varit halt i 6 månader. Detta är en chock för mig som komme att ta tid att hantera. Detta kommerr att gå ut över mitt vardagsliv omså även hamstrarna. Jag lägger därför  ALLA kull och utställningsplaner på hyllan tills jag känner mig kapabel att fortsätta.

Hon var liksom MIG, jag var en halvkass lektionsryttare utan några förhoppningar tills jag satte mig på henne. Då fick jag drömmarna om att tävla, tävla i Globen, träffa dressyreliten som Tinne Wilhelmson, Minna Telde. Detta krossas nu och det är tråkigt. Jag vet inte hur jag kommer att kunna leva när hon är borta. Hon och jag skulle ju tävla, vi skulle debutera på banorna i december, varför blev det som det blev? Jag var ju så glad förut, nu är jag deprimerad igen. Vi hade ju satt upp ett mål, jag skulle klara Anorexin bara för henne. Nu  orkar jag inte  längre.

Älskar dig Lady Maxima, forever <3

( bild på mig och maxima)

[MissDiss]
0

Aw gud vad sorgligt. Beklagar verkligen!! :( <3 *Tröstkramar*

Ebba-A
0

Jättesorgligt :( *tröstkramar*

Allt OT ska hållas i Klotterplanket. Meneftersom det handlar om hästar så tar jag bort OT i rubriken och flyttar till kategorin "Andra djur".

Värd på Choklad iFokus

[Hamster95]
0

Det kommer bli kull, jag lovar men till hösten tidigast. Kullar ska göras med glädje, inte med sorg.

[Sniff]
0

Vad synd… Beklagar…

91Marran
0

jag blev av med min sköthäst utan förvarning. en dag när jag kom till stallet var han bara borta. ingen hade förvanat eller något. sprang runt till alla hagarna ingen häst någon stans. då hade ägarens fru tagit hästarna med sig och stuckit. sånt är livet. fast det är hårt måste man kämpa vidare.

Lady Maxima skulle inte vilja att du mår dåligt. Hon skulle vilja att du var glad och skulle vilja att du spred den kärlek och lycka som du gav henne till andra. Hon kommer att se ner på dig från himmeln och låt då inte henne bli besviken, med att se att du inte äter, utan hon vill se att du kämpar för att nå ditt mål med hjälp av andra. Hon skulle känna sig hjälplös från himmeln att se att du mår så dåligt och inte kunna göra något. är hon halt så, kommer det att försvinna i himmeln, hon kommer att vara helt frisk där och hoppas att du ska vara helt frisk på jorden.

Det är verkligen synd när sådant händer, men man ska inte haka upp sig för mycket. :´-(

Mvh
Mig

[Hamster95]
0

Det är det jag kommer göra, hon var mitt allt Gråter Lilla fina skrutt Maxima <333333

[Hamster95]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ingen kommer att ersätta henne, någonsin Gråter

Sara87
0

Så tråkigt :( Beklagar sorgen och förlusten!

Så vacker hon var Lady Maxima… Kyss

[Hamster95]
0

Hon ska avlivas nästa vecka troligtvis, all hennes utrustning är borta nu, även hennes borste så jag ska ta med mig massa morötter idag Gråter

Sara87
0

Jättetrist :( Skäm bort henne ordentligt nu… *kramar till dej*