Happy somnade i knät
Jag blev så glad nyss när jag satt i soffan och kollade på tv med Happy och hon kröp ner bredvid mig och somnade en stund! Känns som ett stort framsteg i tamhet!
Hon har alltid varit rätt tam, krupit runt på mig och är helt orädd liksom men att hon faktiskt kände sig så trygg att hon sov en stund bredvid mig känns helt otroligt! Det trodde jag faktiskt inte hon skulle göra.
Sötaste lilla Happy!
Hon är alltid pigg och nyfiken och kryper runt på mig såväl som på beundrande gäster. Inget bitande eller kissande här inte! Hm, utom i fötterna då, dem kan hon nafsa i ibland, fast aldrig hårt. Undrar just vad det är med mina tår alltså, de måste lukta som hennes mat? 
All cred till Ulrika som gjorde grovjobbet åt mig! 
Bilden är från julafton då hon fick lite av familjens julmat, broccoli är mums!
Åh så mysigt :)
Vad mysigt…:D

Skrämde ju slag på mig med rubriken, trodde hon hade dött.
Lilla, söta Happy-tjejen. Syster och pappa vinkar härifrån!

Jaaa, jättemys! 

#3 Ja, jag kom på det sen… sorry 
Men det har hon iaf inte, live and kicking! Eller ja…sleeping då 
Trodde också hon var död…usch…vilken tur att det inte var så…
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Guud skrämde slag på mig också! Trodde hon somnade in i knät-.-
Skräm inte folk sådär:p
hehe, även jag trodde din kära var.. inte levande..
Haha, mig lycakdes du också lura!
Gud vad kul att hampisen somnade hos dig! :)
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
Oj, värst vad alla blev skrämda! :O Men jag klickade mest för att påminde så extremt om min gamla hamster (: Hon brukade också mysa ner sig i tröjan eller sätta sig till rätta i knät :D

Hm, ja det var verkligen inte meningen att skrämas! Jag blev bara så glad när hon lade sig till rätta och somnade bredvid mig att jag ville dela med mig av det :)

Kul när de är så tama 

hahha X)
Jag trodde tråden handlade om någon som dog…. hehe.
så gjorde min förra hamster jämt :D han brukade ligga bredvid min kind i min säng och sova.. medans jag pussade på honom, han litade verkligen på mej. och jag litade på han också, jag kunde stoppa in mitt finger i munnen på han och han bet inte. :D han var den tamaste hamstern jag haft.

Jag trodde också att Happy hade somnat in i knät :O Men det lät mysigt! :)
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~