Barnen och hamstrarna
Idag fick jag till söta bilder på våran lilla pensionerade Typhon och dottern….Tuva som är 4 år älskar sin Typhon. Han gnagde dock på hennes fina klänning och då sa hon: Fy på dig, inte äta min klänning…
Och så två på bara Typhon….
…………
Aww! Så guliiga! :)
Tackar!
Haha så sött :D
// Sofia
#6 Tack Roxie!
Vad gulligt;) :)

sista bilden på typhon <3 …
Tack ska ni ha!
Han har ju vinterpäls nu så lite fläckig ser han ut…

Vilka fina bilder så söt dotter och gullig hamster:)
#11 Tackar!
haha, så sött! Gulliga båda två,, å mysiga foton, vekligen ^_^
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#13 Tack Odette! Du ska se när hon ska klappa hamstern. Då använder hon fingret och stryker honom på ryggen. Men bära vill hon inte och det är väl lika bra så att hon inte tappar honom.
Min lillebror älskar våra hamstrar, fast Ellens får han inte vara med (har Ellen bestämt:/) så varje gång jag tar ut Hani kommer han och vill vara med:) Han kommer nog att få en hamster han också om några år, om intresset finns kvar;) (Fast jag kommer att ha mest ansvar(A))

naww vad gulligt! gud vilken gullig liten tjej! och så klart gullig liten hamster!
#16 Tackar!
Lite OT men här har ni min stora 6 åring…
oj, om man ska vara noga så är hon ju 6 ½ år gammal…

#17 naww! vad söt hon är!
#19 Tackar! Vi har sagt att vi kanske borde sätta döttrarna på kloster när dom blir tonåringar, men det går väl inte…
hihi…
Sötnosar alla tre ju :)
// Sofia
#21 Tack…som mamma till två av dom blir man ju glad av era komplimanger.
Oj va barnen växer! Snart två år sen jag träffade dom sist, när jag va till dej å hämtade Glammy…
Söta bilder på Tuva å Typhon iaf :)
#23 Ja, tiden går och barnen växer…och påminner att jag nu ju är gammal…haha. Fyllde ju 30 år i November.
Tack Sara!
#24 Äh, du är inte gammal ;)
#25 haha…nu är du rolig Sara, Jag känner mig gammal…diskbråck och andra krämpor. Kylan gör inget bättre heller.
Kram!
va söta :)
Stå på dig,annars gör någon annan det
www.nouw.se/fuckingfuckface
Tack!