R.I.P Rhea
Min älskade Rhea fick tyvärr somna in idag, jag såg att hon höll benet uppe och liksom i en konstig vinkel idag. Så jag valde att fara till veterinären trots risken att hon blir stressad.
Tyvärr har benet gått ur led och veterinären ansåg att det skulle bli svårt att fixa på ett så litet djur. Så trots att hon lämnar efter sig en kull på 7 dagar var jag tvungen att låta henne somna.
Nu ska jag försöka handmata dom små tills dom är stora nog att börja äta fast föda…fyyyyy vad ledsen jag är
Sov sött min älskade lilla prinsessa

Åh vad tråkigt, beklagar! 
RIP Rhea

neeeeej usch vad ledsen jag blir, det är inte rättvist alls! hoppas verkligen de små klarar sig, du har ett jäkla jobb nu kan jag gissa.
ååh så synd ;'(
hoppas verkligen dom små klarar sej !!! 

Så synd :( Vila i frid Rhea
Beklagar :(
// Pabblo
Nej så hemskt ;''o R.I.P Rhea, a angel in the sky <3
Tack alla! Ska precis uppdatera Nyårs kullens tråd.
Så det var så pass illa :'( mycket trist,, hoppas du lyckas med bäbisarna ändå, R.I.P lilla fluffiga pröp boll…
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Tack Odette!

Nemen oj!
Jag har skrivit i så många trådar om hamstrar som dött, men när jag läste denna…. Började jag faktiskt gråta. Jag vet inte varför. Det kan vara för att jag läste när hon åkte till veten och jag hoppades att hon skulle överleva.
Jag beklagar sorgen, jag gråter med dig.
Och jag menar det, jag gråter med dig.
#10 Tack för dina ord…jag trodde med att hon skulle klara sig, men eftersom benet var helt konstigt idag så misstänkte jag att hon nog hade mera skada än hon visade första dagen.

Nämen vaf*n nu får jag sluta gråta…
#11 Ja, och jag tror du gjorde det rätta.