MOTIONSBOLL+MYCKET MER !
**Hamstrar mest sålda!
**_Visste ni att hamstrar var den mest sålda till julklapp och mest var sibiriskhamster för att den sover mest på natten och att många tål den.
**MOTIONSBOLL! EN HISTORA OM NÄR JAG KÖPTE DEN)
**Vi skulle åka till zoohörnan nere i stan, vi parkerade oss och pappa skulle lägga in pengar i betalningsautomaten.Jag börjar gå mot zooaffärsdörren och då är det är bråk inne mellan chefen och hans barn (??) iallafall så kastade han hans mobil på golvet och sa hållkäften och sånt ! :s Sen när jag gick in i affären så gick han efter en minut ut och en annan jobbare kom in i affären. Jag skulle ju köpa en motionsboll så jag gick mot hjulen. Jag hittade inte och han anställda visade mig vart den va ( jämte mig ! XD). Jag valde färgen röd! :) Sen så åkte vi hem och mina hamstrar turades om att springa i den, dom tyckte det var jätte kul!
DEN VAR MEST SÅLD I BUTIKEN !
Så jag rekomenderar att ni köper en ! :)_
jah har hafft 2 men jah e så klömpig så jah tappade dom i golvet så dom sprack x''d (ingen hamster i )
ska köpa en sen när Gnutta har blivit tillräckligt stor. Men alla jag sett har varit för små för henne…

Jag har en, men använder inte. Jag låter mina hamstrar springa fritt i badrummet istället.