HJÄLP ALLA ! DÖR DOM ?! :'(
**NI KANSKE HAR LÄST MINA ANDRA TRÅDAR SOM HANDLAR OM DOM OFÖRVÄNTADE UNGARNA !
**_Nu är det så att jag fick en konstig idé att kolla till ungarna, så jag lade in en kartong i buren och lät mamman och honan kliva in, jag öppnade huset och min pappa RÖRDE PAPPRET INOMHUS ! OCH NU TROR JAG ATT DOM KOMMER DÖ?
VAD SKA JAG GÖRA? JAG SITTER HÄR OCH GRÅTER !
HJÄLP!_
Du kan itne göra så mkt just nu men än att lämna dem i fred. Det e allt du kan göra.
Jag petade en lite hos mina bebisar då de var små och mamman hade inget emot det (hon e väldigt tam och e mkt med oss).
Men som sagt så ska man undvika att störa dem. Ge dem bara nytt vatten och ltie mat och börja pilla med dem som tidigast då ungarna börjar krypa omkring.
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
Ta det lugnt. Djur är väldigt känsliga för våra sinnesstämningar,så är du orolig blir dina djur oroliga, så är du lugn blir djuren lugna! :) Oftast är de så duktiga och klarar det mesta själva!
Kram Anna
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
få inte panik, ta det bara lugnt så löser det sig. din panik kan spegla sig på mamman sedan, så att hon lämnar ungarna. som sagt bara ta det lugnt och stör dem inte i onödan.
Mvh
Mig

Inte för att vara dum på något sätt men förra tråden du skrev var ju likadan. Du hade petat på dem och var rädd att de skulle dö.
Du fick massa tips och råd om hur du skulle bete dig och så skriver du en likadan tråd igen. Förstår inte faktiskt.
Lyssna på de råd du fått och följ dem så kommer det att gå jättebra.
#4 Håller med till fullo!
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Kanske lättare att hålla sig till en och samma tråd? Nu finns det väl tre trådar med samma ämne va?

_#5, ursäkta mig, men det har hänt både bra och dåliga saker sen dess och behövde efler tips, dock för att alla slutar svara på FÖRRA tråden.
Jag har inte väntat mig dumma svar !
_
Man kanske inte skriver mer för att man inte har något mer att svara på just då? ;)
#7 Du har ju fått reda på vad du ska göra. Se men inte röra. Säg det till alla i hemmet så dem förstår, det är ju viktigt om du nu vill att bebisarna ska överleva.
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Och det värsta med sådana rubriker är att vi alla blir väldigt oroliga och för att det är något extremt hemskt som har hänt.
Och det kanske är lite extremt att använda sådana rubriker. Skriv istället, Rört ungarna, vad göra? eller likande =)

#7 Vad är det för dumma svar du ansett att du fått?
7# Ibland får man vara beredd på att få kritik, och det kan faktiskt vara lite jobbigt att det finns massa trådar om samma sak :)
men jag tror ingen menade ngt dumt utan bara ville påpeka det :)