Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 1296 ggr
Superstars
0

BimBim ? Zvullo kull nr 2

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har det fötts for 2 timmar sedan en hel bunt med rosa små skruttar. BimBim mår bra och än så länge tycks ju ungarna må helt ok. Zvullo tycks vara en riktig hårding på att få ungar. Hans små simmare tycks vara grymma på att simma. Jag är därför MYCKET nöjd med Zvullo som avelshane.

Tog en snabb bild på småttingarna när mamma BimBIm var och hamstra mat ur hennes matkopp. Bilden är naturligtvis förstorad med hjälp av fotoshop.Skrattande

Zheverez
0

hoppas nu det går bra å du får flera som överlever.

ska bli spännande å följa kullen å se färger osv.

Aliensfoot
0

Åh! Alltså dom är ju söta redan nu!

Grattis till kullen och grymma simmare :)

[iurochskur]
0

Grattis!!

Tinwe
0

Åh vad kul! :D Grattis Grattis, lagom till julen :D

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

Royalz
0

Grattis! Hoppas det går bättre denna gången :)

Superstars
0

Tackar allesammans. Ja det blev en liten julklapp! Försökte rekna dem igår när mamma BimBim var och hamstrade mat! Fick dem till hela 14 stycken.

YellowKiwi
0

Grattis ^^

Odette
0

Oj, blev en riktigt stor kull då mao.. får Gratulera så mycket, bättre julklapp kan man inte få Kyss

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

[Sniff]
0

Grattis:) Mysigt med bebbar nu på jul;)

southdakota
0

Härligt, vilka pyttisar! Kyss

Superstars
0

BimBims ungar fick vatten mage igen och BimBim tog bort dem alla. Har varit på rysligt dåligt humör på grund av detta! Så har inte varit här inne påå ett tag! Det blir inga fler ungar av BimBim. Tyvärr passar hon inte till avel. Hon passar bäst som kel hamster. Synd dock för jag skulle gärna viljat ha en BimBim avkomma.Skrikandes

Sunrise
0

Nejmen, usch vad tråligt. :( Tröstkramar.

[iurochskur]
0

Rapportera in det till Svenska hamsterföreningen tycker jag…

Himla trist att det blev så denna gång med, måste ha nåt att göra med henne eftersom det hände en andra gång.

Tröste kramar till dig!

Odette
0

Nej gud va trist!! Hemskt jobbigt när det inte går som man vill, hoppas BimBim mår bra. Tröstkramar från oss..

_

Helena1978
0

Fy vad trist, lider med digGråter

[Sniff]
0

Vad synd! Hoppas att BimBim mår bra ialla fall! Kram…

Sara87
0

Hm.. Va trist :(

Superstars
0

BimBim mår nog bara prima. Det är inget mentalt eller fysiskt fel på henne. Jo jag har funderat på det om man borde raportera det till svenska hamster föreningen.Rynkar på näsan Skall para Zirena  så fort hon blir brunstig. Men då får jag planera om lite. Hade tänkt para Vlad med Zirena. Men jag vill ha en avkomma efter lilla charmtrollet Zvullo så jag får använda Vlad och Zocratez till hans döttrar då istället. Om Zirena och Zvullo får några döttrar så att säga.

Men dethär var absolut inte kul att de blev sjuka i vattenmage igen.Rynkar på näsan

Odette
0

Näe fyy alltså,, skönt iaf att mamman inte tog någon större smäll av det..

Lite jobbigt ibland att behöve planera om, men samtidigt så har du kanske ett par hamstrar att välja mellan Skrattande

_

Superstars
0

jo jag har en till svaty skp vit som nu får ta bimbims platts som avelshona. Zirena heter hon!Glad

Zheverez
0

zirena och zvullo låter som en bra parning.

hon bör ju paras snart.

håller tummarna och hoppas på bättre tur.

Superstars
0

Jo så fort hon brunstar så parar jag dem. Ja värkligen börjar bli less på vattenmage…Obestämd

Zheverez
0

jag är glad att jag inte stött på det. inte vad jag vet om iallafall.